;
coinex

مشخصات گوشی Lenovo vibe X3 Lite لو رفت

گوشی Lenovo vibe X3 Lite. مشخصات گوشی Lenovo vibe X3 Lite لو رفت

انتظار می رود که گوشی لنوو وایب ایکس۳ لایت (Lenovo vibe X3 Lite) از نسخه ی لنوو وایب ایکس۳ که توسط موتورولا طراحی شده، ارزانتر باشد. این دستگاه که دارای نام کد”Legend K51c78 lemon X3 Lite” است، به یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ (فول اچ دی) مجهز می شود. از ویژگی های داخلی آن می توان به یک پردازنده ی ۸ هسته ای با سرعت ۱.۳ گیگاهرتزی به همراه ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگا بایت حافظه ی داخلی قابل ارتقا اشاره کرد. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در عقب  و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی این دستگاه قرار دارد که سلفی ها و ویدئو چت را مدیریت می کند. باتری این گوشی ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی است که می تواند این دستگاه را به مدت بیش از یک روز روشن نگه دارد و اندروید ۵.۱ هم از قبل بر روی این گوشی نصب می شود.

همچنین این گوشی به نام Lenovo Lemon X3 Lite هم شناخته شده و قیمت آن احتمالا حدود ۱۴۱ دلار ایالات متحده خواهد بود. این گوشی از اتصال 4G پشتیبانی می کند و به ضخامت ۸.۷ میلی متر است. یک اسکنر اثر انگشت هم در قسمت پشت این گوشی و پایین دوربین عقب قرار گرفته است و گزینه هایی که برای رنگ این گوشی در دسترس می باشد، سفید، نقره ای، طلایی و مشکی است.

با فرض اینکه تمام این صحبت ها راجع به این گوشی درست باشد، می توان از این گوشی به عنوان یکی از گوشی های ارزان قیمتی که در آینده به چین وارد می شود و به اسکنر اثر انگشت مجهز است، نام برد. هنگامی که این گوشی به صورت رسمی اعلام شود، اطلاعات دقیق و دیگری از جمله دسترسی به این گوشی، قیمت و مشخصات نهایی آن را ارائه می دهیم.

همچنین این گوشی به نام Lenovo Lemon X3 Lite هم شناخته شده و قیمت آن احتمالا حدود ۱۴۱ دلار ایالات متحده خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر