;
coinex

قیمت HTC One A9 در ایالات متحده از ۴۹۹ دلار هم بالاتر می رود

قیمت HTC One A9. قیمت HTC One A9 در ایالات متحده از ۴۹۹ دلار هم بالاتر می رود

مدت کوتاهی پس از رونمایی رسمی از گوشی HTC One A9 در هفته ی گذشته، این شرکت این دستگاه را به منظور پیش خرید در ایالات متحده در قیمت وسوسه انگیز ۳۹۹.۹۹ دلار در دسترس قرار داد. تا همین اواخر ما هیچ ایده ای راجع به این موضوع نداشتیم که قیمت گوشی One A9 بعد از اینکه ارتقا و تبلیغات آن به پایان می رسد، چقدر خواهد بود تا اینکه متوجه شدیم این گوشی به قیمت ۴۹۹.۹۹ دلار است.

در یک بیانیه ی رسمی که اوایل صبح امروز صادر شد، اچ تی سی گفت که قیمت One A9 از ۷ نوامبر از بالای ۱۰۰ دلار شروع می شود. جالب توجه است که این بیانیه ی رسمی می گوید که این پیش فروش تبلیغاتی زمانی به پایان می رسد که این گوشی از جانب خرده فروشان بزرگ و اصلی برای خرید در دسترس قرار گیرد و بهترین براورد ما ۷ نوامبر است که تاریخ انتشار این گوشی HTC One A9 می باشد.

این تولید کننده همچنین راجع به قیمت این گوشی در دیگر مناطق جهان هم بیان می کند که بخشی از نماینده ها می توانند قیمت خود را با مفاد بازار محلی مطابقت دهند. به طور مثال در صورتی که این گوشی در اروپا معادل ۷۲۵ دلار قیمت گذاری شود، با موج عظیمی از مخالفت ها به علت تفاوت غیر منتظره ی بالای این گوشی در میان طرفداران اچ تی سی روبرو می شود.

برای جزئیات بیشتر لطفا بخشی از بیانیه ی اچ تی سی را در زیر بخوانید:

هزینه ی HTC One A9 در سراسر جهان و به تمام توزیع کنندگان و شرکای اپراتور مشابه می باشد. قیمت فروش اچ تی سی برای مشتریان نهایی آزادانه و بنا به قیمتی متناسب با نیاز بازار محلی ارائه می شود. قیمت این گوشی در ایالات متحده بنا به یک تبلیغات زمان محدود برای ارائه به فروشگاه های آنلاین این ناحیه می باشد. با پیشنهاد تبلیغاتی ویژه ی قبل از فروش انتظار می رود که این گوشی به زودی در بازار و در خرده فروشی و شرکای توزیع کننده ی عمده در دسترس قرار گیرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر