;
coinex

قیمت وتاریخ عرضه تبلت گلکسی ویو

قیمت وتاریخ عرضه تبلت گلکسی ویو

شاید به خاطر داشته باشید که اواخر مهر ماه تصاویری از یک تبلت 18.4 اینچی اندرویدی به نام گلکسی ویو (Galaxy View) که سامسونگ در حال توسعه آن بود لو رفت و نهایتا به صورت رسمی معرفی شد. این تبلت چند بار در طول ماه گذشته تست ، گزارش های متعددی از آن منتشر شد به طوری که مشخصات آن را کمی روشن نمودند.

دیروز هم که سامسونگ طی اعلام رسمی مشخصات آن را تایید کرد، در حال حاضر ما قیمت و تاریخ عرضه این تبلت بسیار بزرگ را گزارش می دهیم.
مشتریان، در ایالات متحده قادر خواهند بود گلکسی ویو را از 6 نوامبر به قیمت 599 دلار خریداری کنند، البته این برای مدلی که پشتیبانی از Wi-Fi دارد، صدق م یکند. مدل LTE از طریق یک اپراتور به فروش می رسد که با توجه به تاریخچه آن، به احتمال زیاد، این اپراتور AT & T خواهد بود، از این رو، قیمت گذاری و در دسترس بودن  این مدل توسط اپراتور تایید خواهد شد. تبلت گلکسی ویو صرفا به منظور لذت بردن از محتوا، بر روی صفحه نمایش بزرگ 18.4 اینچی فول اچ دی می باشد، چیزی که دلیل عمده برچسب قیمت 599 دلاری است. بقیه مشخصات خیلی دیدنی و جذاب نیست، دارای پردازنده ۸ هسته ای با قدرت پردازش 1.6 گیگا هرتز، 2 گیگابایت رم، حافظه داخلی 32/16 گیگابایتی قابل ارتقاء دوربین جلوی 2.1 مگاپیکسلی و اندروید 5.1.1 لالی پاپ است. ضخامت آن۱۱.۹ میلی متر و با اسپیکر های استریو و یک پایه همراه است. همانطور که گفتیم برای نمایش در یک نمایشگر بسیار وسیع ساخته شده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر