;
coinex

آمار عرضه ی گوشی های هوشمند توسط شرکت های مختلف در سه ماهه ی سوم ؛ سامسونگ پیشتاز

آمار عرضه ی گوشی های هوشمند توسط شرکت های مختلف در سه ماهه ی سوم ؛ سامسونگ پیشتاز

اوایل امروز آماری توسط تحلیل گران منتشر شد که نشان می دهد سامسونگ در 3 ماهه ی سوم سال 2015، نزدیک به دو برابر گوشی هوشمند بیشتری از اپل عرضه کرده است. این در حالی اتفاق افتاده است که آمار IDC نیز چنین ارقامی را نشان می دهد. به گفته ی IDC سامسونگ با 84.5 میلیون دستگاه گوشی هوشمند در 3 ماهه ی سوم سال 2015 در راس صنعت تولید گوشی های هوشمند قرار دارد. این رقم 6.1 درصد بالاتر از همین تاریخ در سال گذشته است که منجر شده است تا شرکت 23.8 درصد سهم بازار را به خود اختصاص دهد. IDC  همچنین می گوید گوشی های زیر 200 دلار سامسونگ سطح تقاضای بالایی داشتند.

طبق آمار IDC اپل با 48 میلیون آیفون در رده ی دوم قرار دارد که به میزان 22.2 درصد بالاتر از سال گذشته عرضه کرده است. این تعداد دستگاه کافی هستند تا اپل بتواند 13.5 درصد سهم بازار را به خود اختصاص دهد.

بیشترین افزایش نسبت به سال پیش توسط هوآوی با رشد 60 درصد ثبت شد. این شرکت چینی با عرضه ی 26.5 میلیون گوشی هوشمند در 3 ماهه ی سوم، 7.5 درصد سهم بازار را به خود اختصاص داد. لنوو نیز با عرضه ی 18.8 میلیون گوشی هوشمند در بازه زمانی جولای تا سپتامبر و کسب 5.3 سهم بازار در رده ی چهرم قرار دارد. اما در رده ی پنجم شرکت شیائومی با 18.3 میلیون دستگاه و کسب 5.2 درصد سهم بازار قرار دارد. این شرکت نسبت به سال پیش همین موقع 5.6 درصد افزایش تولید داشته است.

در مجموع 335.2 میلیون گوشی هوشمند در 3 ماهه ی سوم عرضه شد که که 6.8 درصد افزایش نسبت به پارسال را شاهد هستیم.

.

منیع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر