;
coinex

زمان دقیق عرضه آیپد پرو اپل اعلام شد

زمان دقیق عرضه آیپد پرو اپل اعلام شد

شاید شما هم زمانی که از کار با لپ تاپ ها خسته شده بودید و مدت ها به دنبال یک تبلت با سایز مناسب برای انجام امور روزانه خود می گشتید، پس از معرفی آیپد پرو 12.9 اینچی اپل به همراه قلم استایلوس آن خرسند شده باشید، و کماکان در انتظار تاریخ عرضه این آیپد، گوش به خبرها تیز کرده باشید.

امروز برایتان خبر خوشایندی داریم. انتظارتان به سر آمده می توانید در تقویم شخصی خود دور روز 11 نوامبر(20 آبان) یک دایره قرمز بکشید. گفته شده است که آیپد پرو در این تاریخ در فروشگاه های آنلاین اپل برای خرید در دسترس خواهد بود.
همچنین در همان تاریخ، دو لوازم جانبی عمده نیز برای این تبلت، قلم و صفحه کلید هوشمند اپل نیز در دسترس خواند بود. قلم آن به قیمت 99 دلار و کیبورد هوشمند 169 دلار قیمت خواهند داشت. این قلم اساسا یک قلم استایلوس قابل شارژ برای تبلت است، و صفحه کلید هوشمند ضد آب این دستگاه نیز، با قابلیت فورس تاچ همراه می باشد.
مدل Wi-Fi این آپد شرکت اپل به قیمت 799 دلار برای نسخه 32 گیگاباتی و 949 دلار برای 128 گیگاباتی به فروش می رسد. مدل Wi-Fi بعلاوه پشتیبانی از LTE معادل 1079 دلاربرای نوع 128 گیگاباتی ، که تنها نسخه موجود است، قیمت خواهد داشت. اپل یک روکش هوشمند محافظ نیز برای آیپد پرو به فروش می رساند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر