;
coinex

ساخت گوشی Oppo Find 9 به دلیل انتظار برای اسنپدراگون 820 به تعویق افتاد

ساخت گوشی Oppo Find 9 به دلیل انتظار برای اسنپدراگون 820 به تعویق افتاد

گوشی Oppo Find 9 نیز به لیست گوشی های هوشمند سطح بالایی که منتظر عرضه ی اسنپدراگون 820 هستند اضافه شد. در حال حاضر این لیست شامل گوشی های LeTV Max 2 و Xiamoi Mi 5 می باشد. گفته می شود تولید کنندگان دیگری مانند سامسونگ، ال جی و اچ تی سی تا انتشار این چیپ ست جدید کوالکام منتظر خواهند بود. بنابراین ممکن است تا اواخر 3 ماهه ی بعدی در داخل هیچ گوشی هوشمند جدیدی شاهد استفاده از این تراشه نباشیم. خبر خوب راجع به این تراشه این است که کوالکام به سختی در حال کار کردن بر روی این تراشه است تا مشکل گرمای بیش از حد را مانند اسنپدراگون 810 را نداشته باشد.

شناخت زیادی راجع به گوشی Oppo Find 9 وجود ندارد، به جز اینکه این گوشی پیرو Oppo Find 7 و احتمالاً سال آینده به همراه اسنپدراگون 820 خواهد آمد. با این تفاسیر گوشی به پردازنده ی 4 هسته ای و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 530 مجهز خواهد بود. دیگر شایعات راجع به گوشی شامل این می باشد که گوشی دارای رزولوشن 1440*2560 خواهد بود و از لحاظ صفحه نمایش در زمره ی فبلت ها قرار خواهد گرفت. این احتمال وجود دارد که بر روی این گوشی یک سنسور اثر انگشت تعبیه شود و احتمالاً از تکنولوژی اولتراسونیک کوالکام در آن استفاده شود. این گوشی احتمالاً از فناوری شارژ سریع نیز بهره مند خواهد بود و دوربین عقب آن جزو دوربین های است که در گوشی های سطح بالا استفاده می شود.

 طرفداران گوشی Find 7 علاقه دارند جایگزین این مدل را ببینند و شاید توقع آن ها این باشد که گوشی سطح بالاتری را شاهد باشند. به نظر در حال حاضر تنها کاری که اپو می تواند برای بالا بردن سطح گوشی اش انجام دهد انتظار برای رسیدن اسنپداگون 820 است.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر