;
coinex

اولین گوشی هوشمند شما ساخت کدام شرکت بوده است؟

اولین گوشی هوشمند شما ساخت کدام شرکت بوده است؟

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید اولین گوشی هوشمند افراد برای کدام کمپانی بوده است؟ آیا اولین گوشی های هوشمند شما یک دستگاه بسیار عالی بوده؟ یا اینکه خیلی هم چنگی به دل نمی زده؟ شاید حتی عملکرد آن را به خاطر نمی آورید و تنها، کمپانی سازنده آن را به یاد دارید!

فون آرنا یک نظر سنجی به منظور شناخت نام تجاری اولین گوشی های هوشمند خوانندگانش به عمل آورده، که نتایج آن جالب است ولی خب خیلی هم دور از ذهن نیست.
در نتایج این نظرسنجی دیده شده است، که اولین گوشی های هوشمند بسیاری از افراد، ساخت کمپانی نوکیا بوده است. این شرکت فنلاندی با اختلاف رای بسیار بالا، 1،459 توسط کاربر(41.56 درصد از کل) بیشترین نام تجاری بوده است که گوشی های هوشمند اولیه در زمره آن قرار می گرفته اند. گفتنی است به لطف گروه گوشی های با سیستم عامل سیمبین آن، برای سال های متمادی این شرکت، بالاترین فروشنده گوشی های هوشمند در جهان بوده است، تا سال 2012، زمانی که سامسونگ با کمک اندروید، جایگاه اول را از آن خود می کند.
صحبت از سامسونگ شد، این شرکت کره جنوبی پشت نخستین گوشی های هوشمند 365 (10.4٪) نفر از کسانی بود که به این نظرسنجی رای داده اند. پس از نوکیا و سامسونگ، باقی برند ها به ترتیب، شامل موتورولا (330 رای – 9.4٪)، سونی اریکسون (272 رای – 7.75٪)، و اچ تی سی (261رای – 7.43٪) و اپل تنها 89 رای (2.53٪)، می باشند. مشخص است که به ندرت آیفون، به عنوان نخستین گوشی هوشمند خریداری شده می باشد(البته با توجه به این نظر سنجی).
تصویر بالا سه گوشی های هوشمند سیمبین از روز های شکوه نوکیا می باشد: N79, E61 / E62, and N95
اولین گوشی هوشمند شما ساخت کدام کمپانی بوده است؟ با ما در میان بگذارید.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر