;
coinex

روش تغییر نام شورتکات اپلیکیشن در اندروید

روش تغییر نام شورتکات اپلیکیشن در اندروید

تا به حال تمایل داشته اید که نام اپلیکیشن نصب شده  در گوشی یا تبلت اندرویدی خود را تغییر دهید؟ جالب است بدانید این کار برای شورتکات اپلیکیشن در صفحه اصلی، یا کشوی اپلیکیشن به آسانی امکان پذیر است. البته به هر حال نام اپلیکیشن اصلی نصب شده یا نام آن در صفحه تنظیمات اپلیکیشن ها غیر قابل تغییر است، و شما با روشی که در ادامه بیان می کنیم، فقط می توانید در نام میانبر آن را تغییر ایجاد کنید. اگر با این مساله مشکلی ندارید به خواندن ادامه دهید.

برای تغییر نام شورتکات اپلیکیشن به یک اندروید لانچر معمولی نیاز خواهید داشت. به طور مثال Nova Launcher و Apex  Launcher  برای اینکار مناسب هستند، که هر دوی آنها در گوگل پلی در دسترس می باشند. در اینجا از Nova Launcher  استفاده می شود. ( ضمنا برای تغییر اندروید لانچر پیش فرض خود می توانید به این لینک بروید) .

با در نظر داشتن اینکه اندوروید لانچر خود را به نووا تغییر داده اید می توانید در چند گام نام شورتکات را تغییر دهید:

مرحله اول: تصویر اول صفحه اصلی از اندروید 6 گوشی مارشملو را نشان میدهد که Nova ، لانچر پیش فرض آن است. در اینجا قصد داریم نام اپلیکیشن Play Music  را تغییر دهیم. چند ثانیه انگشت خود را روی اپلیکیشن  قرار دهید تا منوی آن ظاهر شود

Heres-the-home-screen-of-an-Android-6.0-Marshmallow-phone-with-Nova-set-as-the-default-launcher.-Lets-say-we-want-to-change-the-name-of-Play-Music---we-have-to-long-press-on-the-app.

مرحله دوم: ادیت را انتخاب کنید.

ادیت را انتخاب کنید.

مرحله سوم: روی نام اصلی ضربه بزنید .

روی نام اصلی ضربه بزنید .

مرحله چهارم: نام جدید را وارد کنید و Done را انتخاب کنید.

نام جدید را وارد کنید و Done را انتخاب کنید.

نام جدید خود را خواهید دید. به همین راحتی شورتکات اپلیکیشن نام انتحابی شما را خواهد داشت.
نام جدید خود را خواهید دید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر