;
coinex

تیزر هوآوی میت 8 نشان می دهد که این گوشی پنجم آذر ماه رونمایی می شود

تیزر هوآوی میت 8 نشان می دهد که این گوشی پنجم آذر ماه رونمایی می شود

چند روز پیش گزارشی دادیم تحت عنوان زمان رونمایی گوشی هوآوی میت 8، این خبر از ارسال دعوتنامه ای که توسط هوآوی برای رویداد 5 نوامبر فرستاده شده بود، گزارش شد. با توجه به اینکه در دعوتنامه تصویری از یک تراشه کیرین و یک تِم مدار مانند نیز نمایان بود، به نظر می رسید بدون شک هوآوی همزمان با گوشی میت 8 به معرفی تراشه رده بالای جدید کیرین 950 خود نیز، خواهد پرداخت. سوال بزرگی که مطرح می شد، این بود که آیا این انتظار طولانی مدت برای مشاهده هوآوی میت 8، پوشش هر دو این محصولات در طول این رویداد بوده است؟

حدس و گمان ها بر این است که هوآوی میت 8 توسط تراشه کیرین 950 طراحی شده و از این رو زمان مناسبی برای هوآوی به وجود آمده است که با یک تیر دو نشان بزند و گوشی جدید خود را درست پس از معرفی تراشه ای که در آن بکار رفته، رونمایی کند. اما یک تیزر جدید کشف شده در چین نشان می دهد که این اتفاق نمی افتد.
در این تیزر جدید، تنها عدد هشت با تاریخ 26 نوامبر(5 آذر) به چشم می خورد، که به نظر می رسد تاریخ یک رویداد جداگانه است که در آن این گوشی معرفی خواهد شد. علاوه بر این، در طراحی گرافیکی عدد هشت موجود در تیزر، از همان نوع مدارات مورد استفاده در دعوتنامه معرفی کیرین 950 استفاده شده است، که این تایید استفاده از تراشه کیرین 950 برای میت 8 است.
دو عکس دیگر توسط یکی از کارمندان شرکت فاکسکان (که در آن هوآوی میت 8 مونتاژ شده) فاش شده است. یکی قاب فلزی گوشی و دیگری سینی سیم کارت را نشان می دهند ظاهرا از دو سیم کارت و یک کارت حافظه پشتیبانی می کند.
ما در حال حاضر انتظار داریم تراشه کیرین 950 در روز 5 نوامبر(14 آبان)، و هوآوی میت 8 سه هفته بعد، رونمایی شود.

دو عکس دیگر توسط یکی از کارمندان شرکت فاکسکان (که در آن هوآوی میت 8 مونتاژ شده) فاش شده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر