;
coinex

برند “اونر” هوآوی به روز رسانی اندروید 6.0 را در فوریه 2016 دریافت خواهد کرد

برند "اونر" هوآوی به روز رسانی اندروید 6.0 را در فوریه 2016 دریافت خواهد کرد

با توجه به گزارشی که امروز منتشر شده است، برخی از کسانی که صاحب گوشی های هوآوی اونر 7 می باشند، به زودی بخشی از پروسه تست بتا، برای به روز رسانی اندروید 6.0 مارشمالو قرار می گیرند، به عبارت دیگر، این به روز رسانی را دریافت خواهند کرد.

علاوه بر این، امروز در توییتی منتشر شده از تابعه هند هوآوی اونر، نشان داده شد که انتظار می رود نسخه نهایی از به این روز رسانی در ماه فوریه آماده وارود به دستگاه های اندرویدی  شود. گوشی های هوشمندی که این به روز رسانی را دریافت خواهند کرد، شامل هوآوی اونر 7، همراه با هوآوی اونر 4C، هوآوی اونر 4X، هوآوی اونر 6 و هوآوی اونر 6 پلاس می باشد.
در حالی که ظاهرا برنامه ی به روز رسانی برای برند اونر، فاش شده است، با این حال هیچ گونه اطلاعاتی در مورد زمانی احتمالی مشاهده اندروید 6.0 مارشمالو روی برند اصلی هوآوی وجود ندارد. این شرکت هنوز در موفقیت حاصل از عرضه گوشی نکسوس 6P، که اولین تجربه گوشی مدل نکسوس این تولید کننده است، می باشد.
انتظار می رود که هوآوی یک رویداد در تاریخ 5 نوامبر(14 آبان) برگزار کند. همانطور که می بینید این تاریخ چند روز دیگر است و این یعنی ما می توانیم به زودی شاهد رونمایی از برخی از پرچمداران هواوی باشیم، از جمیه در این رویداد چیپ ست رده بالای جدید این شرکت، کیرین 950  نیز به احتمال زیاد رونمایی خواهد شد.همزمان با معرفی این چیپ ست، رونمایی از اولین گوشی که این تراشه را به کار بسته، هوآوی میت 8 نیز، هیجان انگیز است که شاهد آن خواهیم بود.

.

منبع: phonearena


عصر تکنوولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر