;
coinex

همه چیز درباره آخرین آیفون ؛ آیفون 7 در راه است

آیفون 6S اپل، همانطور که همه ما انتظار داشتیم، یک موفقیت بزرگ برای با ارزش ترین کمپانی جهان بود. اپل مقدار کمی تغییرات در جدیدترین گوشی هوشمند خود داد. معرفی ویژگی های جدید جذابی همچون تاچ تری دی یا تصاویر زنده (Live pictures) که به آن افزوده است و واقعا نمی توان برای ویژگی بعدی که در راه است حدس و گمانی زد و یا تشخیص داد که تکنولوژی برایمان چه ارمغانی خواهد آورد.

آیفون 6S اپل، همانطور که همه ما انتظار داشتیم، یک موفقیت بزرگ برای با ارزش ترین کمپانی جهان بود. اپل مقدار کمی تغییرات در جدیدترین گوشی هوشمند خود داد. معرفی ویژگی های جدید جذابی همچون تاچ تری دی یا تصاویر زنده (Live pictures) که به آن افزوده است و واقعا نمی توان برای ویژگی بعدی که در راه است حدس و گمانی زد و یا تشخیص داد که تکنولوژی برایمان چه ارمغانی خواهد آورد.

بعد از رویداد بزرگ اپل در سانفرانسیسکو، شایعات اینترنتی درباره آیفون 7 سریعا به گوش رسید. ما تلاش کردیم که تمامی این اخبار و شایعات را یکجا جمع کنیم و همه چیز را در مورد آن با شما در جریان بگذاریم و با شنیدن خبرهای جدیدتر بروز رسانی را انجام دهیم.

دوربین و طراحی آیفون 7

آیفون 6S اپل یک موفقیت بزرگ برای این غول تکنولوژی به حساب می آید اما طراحی آن دگرگونی و تغییر زیادی نداشت.  یکی از شایعاتی که در مورد گوشی آینده اپل وجود دارد این است که احتمالا دکمه اصلی (home button) از جلوی این گجت برداشته شود. طراحان در سر تا سر جهان حدس و گمان هایی برای اینکه طرح اپل چه خواهد بود زده اند و یکی از این هنرمندان، بنام مارک ویدلیچ (Marek Weidlich) یک طرح مفهومی جالب توجه برای آن خلق کرده است.

آیفون 6S اپل یک موفقیت بزرگ برای این غول تکنولوژی به حساب می آید اما طراحی آن دگرگونی و تغییر زیادی نداشت.

یکی از شایعاتی که در مورد گوشی آینده اپل وجود دارد این است که احتمالا دکمه اصلی (home button) از جلوی این گجت برداشته شود. طراحان در سر تا سر جهان حدس و گمان هایی برای اینکه طرح اپل چه خواهد بود زده اند و یکی از این هنرمندان، بنام مارک ویدلیچ (Marek Weidlich) یک طرح مفهومی جالب توجه برای آن خلق کرده است.

ویدلیچ سراسر جلوی این گوشی هوشمند آینده را به صفحه نمایش تبدیل کرده است بدون هیچ دکمه اصلی ویا قابی که در اطراف آن دیده شود

ویدلیچ در این باره می گوید من بر روی زبان ساده ای از طراحی که برای اپل بسیار مهم است تمرکز کرده ام. من یک نمایشگر منحنی بدون هیچ قاب و یا دکمه اصلی نرم افزاری برای آن در نظر گرفتم.

همانگونه که دو کمپانی بزرگ سامسونگ و ال جی بترتیب برای گوشی های گلکسی 6S اج (Galaxy S6 Edge) و جی فلکس 2 (G Flex 2) خود پذیرفته اند.

هرچند که بعید به نظر می رسد که اپل این پیشنهاد را قبول کند، با ارزش ترین شرکت دنیا معمولا با گوشی های انحنادار مشکل دارد.

شاید اندازه صفحه نمایش آن یکی از بحث برانگیز ترین چالش های پیش رو باشد.

دو دستاورد آخر اپل نمایشگرهای 4.7 اینچ و 5.5 اینچ داشتند. این اندازه محدوده وسیعی را برای اپل پوشش می دهد و احتمالاً نمایشگر بعدی نیز در این محدوده قرار خواهد گرفت.

مشخصات آیفون 7

احتمالا آیفون جدید اپل با نرم افزار iOS 10 و با یک پردازنده بروز رسانی شده برای قدرت بیشتر و بهره وری بهتر وارد خواهد شد و با یک چیپست A10 آیفون 7 قدرت خود را به رخ خواهد کشید.  درحال حاضر ما نمی دانیم که برای آیفون 7 چه باتری استفاده خواهد شد. اما درحال حاضر یک حالت کم مصرف در iOS 9 برای طول عمر بیشتر باتری وجود دارد و انتظار می رود که این حالت با یک نسخه بروزرسانی شده iOS ادامه یابد.

احتمالا آیفون جدید اپل با نرم افزار iOS 10 و با یک پردازنده بروز رسانی شده برای قدرت بیشتر و بهره وری بهتر وارد خواهد شد و با یک چیپست A10 آیفون 7 قدرت خود را به رخ خواهد کشید.

درحال حاضر ما نمی دانیم که برای آیفون 7 چه باتری استفاده خواهد شد. اما درحال حاضر یک حالت کم مصرف در iOS 9 برای طول عمر بیشتر باتری وجود دارد و انتظار می رود که این حالت با یک نسخه بروزرسانی شده iOS ادامه یابد.

با توجه به سایت کره ای ETNews اپل در جریان رقابت با رقیب اصلی خود، سامسونگ، برای گوشی آینده خود نمایشگرهای OLED را تهیه دیده است. این نمایشگرها از مدل LED فعلی به نمایشگرهای OLED بسیار پرجنب و جوش تر و با طراوت تر تغییر می کند. این حرکت برای رنگ بهتر و کیفیت بهتر برای فیلم ها و بازی ها می شود، هر چند که ممکن است برای عمر باتری محدودیت هایی ایجاد کند.

تاریخ انتشار و قیمت آیفون 7

با توجه به سابقه تاریخ انتشار تولیدات اپل، به احتمال زیاد ما آیفون 7 را در سپتامبر 2016 خواهیم دید. هر دو آیفون 6S و 6S پلاس در ماه سپتامبر آشکار شدند و اپل هیچ دلیلی برای تغییر این استراتژی نخواهد داشت.  اعلام آیفون 6S در 9 سپتامبر 2015 صورت گرفت و اپل می تواند یک برنامه ریزی تکراری دیگر برای این مورد در سال آینده نیز انجام دهد.

با توجه به سابقه تاریخ انتشار تولیدات اپل، به احتمال زیاد ما آیفون 7 را در سپتامبر 2016 خواهیم دید. هر دو آیفون 6S و 6S پلاس در ماه سپتامبر آشکار شدند و اپل هیچ دلیلی برای تغییر این استراتژی نخواهد داشت.

اعلام آیفون 6S در 9 سپتامبر 2015 صورت گرفت و اپل می تواند یک برنامه ریزی تکراری دیگر برای این مورد در سال آینده نیز انجام دهد.

بعید به نظر می رسد که آیفون 7 به راحتی از کنار کیف پول شما بگذرد بدون آنکه آنرا یک تکان اساسی دهد.

اکثر کارشناسان برای مدل 16 گیگا بایتی این آیفون جدید قیمت 830 دلار را پیش بینی می کنند. اگر این حساب و کتاب درست از آب دربیاید انتظار برای مدل هایی با حافظه ذخیره بیشتر، 64 گیگا بایت و 128 گیگا بایت، بترتیب با قیمت های 954 دلار و 1077 دلار خواهد بود.

.

.

منبع: mirror


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر