;
coinex

اندروید مارشمالو برای ال جی4 به کاربران کره ای رسید، آیا آپدیت جهانی آن به زودی اتفاق می افتد؟

اندروید مارشمالو برای ال جی4 به کاربران کره ای رسید، آیا آپدیت جهانی آن به زودی اتفاق می افتد؟

سوابق نشان می دهد که ال جی هرگز از لحاظ سرعت انتشار آپدیت های اندروید پیشتاز نبوده است. اما در چند سال اخیر تلاش زیادی را در راستای انتشار سریع تر آپدیت اندروید انجام داده است. مصداق این موضوع را می توان در اندروید مارشمالو دید چرا که شرکت این اندروید را اواخر ماه گذشته برای کاربرانش در لهستان منتشر کرد. البته این را هم باید در نظر گرفت که تست کردن آپدیت مارشمالو برای بازار محدود و در مقیاس کوچک یک موضوع است و انتشار آن برای طیف وسیع تری از کاربران موضوعی دیگر. سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که چه زمانی همه ی کاربران اندروید 6 مارشمالو را دریافت می کنند. خیلی ها این فرضیه را در ذهن دارند که هر زمانی این اندروید در کره جنوبی منتشر شود، مدت کوتاهی بعد شاهد عرضه ی جهانی آن خواهیم بود.

اکنون عرضه ی اندروید 6 مارشمالو برای کاربران کره ای آغاز شده است، هر چند که انتشار کامل آن چند هفته ای به طول خواهد انجامید. با توجه به این که کاربران کره ای به مراتب بیشتر از لهستانی ها هستند، می توان امیدوار بود که ال جی از عملکرد انتشار اولیه ی این آپدیت در لهستان راضی بوده و قصد دارد با شیب ملایمی این آپدیت را وسیع تر کند.

پیش بینی این موضوع که در نوبت بعد کدام منطقه و کشور این آپدیت را دریافت می کند کار بسیار سختی است و نمی توان با قطعیت راجع به آن اظهار نظر کرد. اما به احتمال زیاد بازار های آمریکا ی شمالی جزو آخرین جاهایی خواهند بود که این آپدیت را دریافت می کنند.

اما این آپدیت شامل چه ویژگی هایی خواهد بود؟ به نظر می رسد به جز واسط کاربری مخصوص خود ال جی تغییرات زیادی را در قسمت بصری شاهد نخواهیم بود. اما در بخش های دیگر مارشمالو شامل حالت Doze برای مدیریت بهتر عمر باتری، پشتیبانی بهتر از کارت حافظه، سطح دسترسی بیشتر در مدیریت گوشی می باشد.

.

.

منبع: androidauthority


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر