;
coinex

گوشی شیائومی می 5 دوازدهم آذر ماه می آید

 گوشی شیائومی می 5 دوازدهم آذر ماه می آید

سال میلادی رو به اتمام است، اما هنوز روی آمدن دستگاه شیائومی می 5 (Xiaomi Mi 5) حساب می شود و در حال حاضر انتظار می رود که آخرین پرچمدار این سازنده تلفن همراه امسال معرفی شود.
با توجه به شایعاتی که تا کنون به گوش ما رسیده، این یکی از اولین گوشی های که توسط چیپ ست آتی کوالکوم، یعنی اسنپ دراگون 820، طراحی شده است، همین گوشی می باشد. ما حتی امیدی به اینکه امسال می 5 منتشر شود، نداشتیم، اما آخرین شایعه نشان می دهد که 12 آذر از آن پرده برداری می شود.
خب، اگر اسنپ دراگون 820 قبل از آن معرفی نشود چطور؟
از قرار معلوم به گفته منبع، که دارای سابقه خوبی در این دست موضوعات است، این تراشه 29 آبان معرفی می شود. تا کنون چند ویژگی این تراشه قدرتمند فاش شده است ولی چون هنوز معرفی نشده، بنابراین ممکن است تا پایان این ماه اطلاعات بیشتر در مورد آن کسب شود.
به غیر از وجود پردازنده اسنپ دراگون 820 ، مشخصات دیگر شیائومی می 5 شامل وجود نمایشگر 5.2 اینچی با وضوح QHD، می باشد که به طور عمده در برخی از شایعات قبلی وجود داشته است، و همانطور که شاهد هستیتد، در حال حاضر گوشی های کمی با چنین صفحه نمایش و تراکم پیکسلی وجود دارند. انتظار می رود این پانل مجهز به تکنولوژی صفحه نمایش حساس به فشار، شبیه به فورس تاچ میت S، یا 3D Touch آی فون های جدید باشد.

.

منبع: phonearene


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر