;
coinex

هوآوی جی 7 پلاس (G7 Plus)، فبلتی سایز متوسط

هواوی به تازگی یکی از بهترین گوشی های سایز متوسط خود را بدون سر و صدای خاصی معرفی کرد. گوشی جدید جی 7 پلاس (G7 Plus) که ادامه دهنده راه G7 سال گذشته می باشد، تنها چیزی که از مدل قبلی خود، G7، به ارث برده است، صفحه نمایش 5.5 اینچی آن می باشد.

هواوی به تازگی یکی از بهترین گوشی های سایز متوسط خود را بدون سر و صدای خاصی معرفی کرد. گوشی جدید جی 7 پلاس (G7 Plus) که ادامه دهنده راه G7 سال گذشته می باشد، تنها چیزی که از مدل قبلی خود، G7، به ارث برده است، صفحه نمایش 5.5 اینچی آن می باشد.

وضوح صفحه نمایش آن از 720 پیکسل اچ دی در مدل قبلی، به فول اچ دی 1080 پیکسل ارتقا یافته است و علاوه بر این افزایش تراکم پیکسل، در بسیاری از موارد دیگر نیز پیشرفت های خوبی داشته است. مدل جی 7 پلاس از یک پردازنده 64 بیتی هشت هسته ای اسنپ دراگون 615 در کنار 3 گیگا بایت رم قدرت می گیرد، 32 گیگا بایت به همراه یک درگاه میکرو SD حافظه داخلی آنرا تشکیل می دهند. این مقدار حافظه تنها ذره ای از استانداردهای سایز متوسط امروزی بیشتر است. اما هوآوی کار را به اینجا ختم نمی کند و توجه ویژه ای در این مدل به دوربین موجود در پشت آن کرده است. این گوشی، دوربین 13 مگا پیکسلی در مدل قبلی خود، G7، را حفظ کرده است. اما تثبیت کننده نوری تصویر، لنز یاقوت کبود، سنسور RGBW و دیافراگم گشاد تر برای اینکه در نور کم نیز عملکرد بهتری داشته باشد به آن اضافه شده است.

اجزا داخلی این گوشی همگی خوب و عالی هستند اما اولین تاثیری که یک گوشی بر ذهن می گذارد طراحی و شکل ظاهری آن می باشد. هوآوی، ساخت این گوشی 90% فلزی از آلومینیومی که در صنعت هوانوردی استفاده می شود در نسخه های رنگی متحدالشکل متعددی مثل نقره ای، خاکستری و طلایی است. هوآوی همچنین یک اسکنر اثر انگشت در پشت جی 7 پلاس قرار داده است و همچنین یک محفظه بلندگو که به خوبی بهبود یافته است. این گوشی مبتنی بر اندروید 5.1 می باشد و وعده داده شده که برای فوریه سال آینده با اندروید مارشمالو بروزرسانی خواهد شد.

این گوشی 5.5 اینچی با 152.5 میلیمتر بلندی و 76.5 میلیمتر پهنا و وزن 167 گرم با یک قاب نازک 7.5 میلیمتری فلزی که از باتری 3000 میلی آمپری آن نگه داری می کند، پا به بازار گوشی های هوشمند سایز متوسط می گذارد.

هوآوی جی 7 پلاس اول در آسیا در دسترس قرار خواهد گرفت و به نظر می رسد که با برچسب قیمتی در حدود 330 دلار عرضه شود که برای فبلتی این چنینی، قیمت چندان بدی نخواهد بود.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر