;
coinex

انتشار جدیدترین نسخه بازی دنیای وارکرفت با نام لژیون تایید شد

لژیون (Legion)، جدیدترین نسخه بازی دنیای وارکرفت (ورلد آف وارکرفت، World of Warcraft) در تابستان سال 2016 میلادی منتشر خواهد شد. کمپانی بلیزارد (Blizzard) – خالق این بازی – دیروز در طی مراسم افتتاحیه BlizzCon 2015 از برنامه هایش برای انتشار این بازی پرده برداشت. تریلر مربوط به آن را در پایین مشاهده خواهید کرد.  اصل داستان نیز از قرار زیر است. تاریخ انتشار برای نسخه بعدی بازی دنیای وارکرفت کمپانی بلیزارد درست یک روز قبل از شروع مراسم BlizzCon لو رفت. این تاریخ در تصویری که در وب سایت Battle.net قرار داشت، به نمایش درآمده (تصویر بالا) و بر روی آن چنین نوشته شده بود: "تاریخ مفروض برای انتشار این بازی قبل و یا در روز 21 سپتامبر 2016 می باشد."

لژیون (Legion)، جدیدترین نسخه بازی دنیای وارکرفت (ورلد آف وارکرفت، World of Warcraft) در تابستان سال 2016 میلادی منتشر خواهد شد. کمپانی بلیزارد (Blizzard) – خالق این بازی – دیروز در طی مراسم افتتاحیه BlizzCon 2015 از برنامه هایش برای انتشار این بازی پرده برداشت. تریلر مربوط به آن را در پایین مشاهده خواهید کرد.

اصل داستان نیز از قرار زیر است. تاریخ انتشار برای نسخه بعدی بازی دنیای وارکرفت کمپانی بلیزارد درست یک روز قبل از شروع مراسم BlizzCon لو رفت. این تاریخ در تصویری که در وب سایت Battle.net قرار داشت، به نمایش درآمده (تصویر بالا) و بر روی آن چنین نوشته شده بود: “تاریخ مفروض برای انتشار این بازی قبل و یا در روز 21 سپتامبر 2016 می باشد.”

این تصویر همچنین تعدادی از امتیازها و مزایای پیش خرید این بازی را به نمایش گذاشته بود که از جمله آن ها می توان به یک افزایش سطح کاراکتر به لِوِل 100 و دسترسی سریع به کلاس هیرو (Hero) جدید، Demon Hunter، اشاره کرد. ادیشن استاندارد این بازی با قیمت 49.99 دلار عرضه می شود و در بالای آن نیز ادیشن لوکس (دِلوکس، deluxe) این بازی قرار دارد که به همراه بازی، عروسک و محتوای دیجیتال بازی های Diablo 3 و StarCraft 2 با قیمت 69.99 دلار عرضه می شود.

دنیای وارکرفت: لژیون (World of Warcraft: Legion) ابتدا در ماه آگوست امسال در Gamescom معرفی شد. این گسترش جدید از بازی دنیای وارکرفت ویژگی های جدیدی را با خود به همراه داشت که از بین آن ها می توان به افزایش لول تا 110 و معرفی یک کلاس هیرو جدید با نام Demon Hunter اشاره کرد. لژیون میزبان محتویات جدیدی از جمله قاره جدیدی به نام Broken Isles، سلاح های مصنوعی جدید قابل تنظیم و سفارشی سازی و سیاه چاله ها (دنیاهای زیر زمینی) و گروه های raid جدید، نسبت به گسترش های قبلی این بازی اضافه کرده است. این نسخه جدید همچنین سیستم پیشرفت بازیکن در مقابل بازیکن را نیز احیا کرده و ساختارش را ارتقا داده است.

نسخه آزمایشی بتای بازی دنیای وارکرفت: لژیون از امسال شروع می شود و بازیکنان نیز می توانند برای مشارکت، در وب سایت Battle.net ثبت نام نمایند.

.

.

.

منبع: gamespot


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر