;
coinex

آپدیت نسخه اندرویدی یوتیوب شامل پشتیبانی از واقعیت مجازی می باشد

آپدیت نسخه اندرویدی یوتیوب شامل پشتیبانی از واقعیت مجازی می باشد

حتما وب سایت یوتیوب ( youtube) را می شناسید، بزرگترین وب سایت اشتراک گذاری انواع ویدیو و موزیک و کلیپ که کاربران زیادی دارد. اگر از دنبال کنندگان آن می باشید و همچنین از کاربران اندروید هستید، خبرهای جدیدی از قابلیت های نسخه به روز شده آن برای شما آورده ایم.

در واقع نسخه به روز شده یوتیوب برای اندروید شامل پشتیبانی از ویدیو واقعیت مجازی می باشد. با استفاده از گوگل کاردبرد همراه با این برنامه ، کاربران زمان تماشای هر فیلم ارائه شده ی یوتیوب احساس غوطه وری می کنند. در نظر داشته باشید که برخی از برنامه های کاربردی برای واقعیت مجازی از دیگران مناسب تر هستند.
چند دمو امروز منتشر شد که شامل موردی می شد به نام بازی گرسنگی، که یک تجربه واقعیت مجازی است. این کلیپ در شما ” حس عمق گرفتن در هر جهتی را ایجاد می کند، بنابراین این احساس برای شما بوجود می آید که واقعا در آن محیط قرار دارید ” .
در اعلامیه ای، گوگل ادعا کرده که، تجربه VR ” زمانی که شما به اطراف خود نگاه می کنید، به شما حس عمق گرافتن در جهت ها را می دهد، به هر چیزی که نگاه می کنید، اگر دور باشد به نظر دور می آید، و اگر نزدیک باشد به نظر نزدیک می آید”. به طور مثال به تصویر یک کوه با که نمایی از یک دشت دارد نگاه می کنید، در شما این حس القاء می شود که در آن دشت هستید و با رشته کوه ها فاصله زیادی دارید.
.
منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر