;
coinex

آیا به زودی شاهد انتشار شیائومی می 4 خواهیم بود؟

مدت ها است شایعه شده که گوشی شیائومی Mi 5 اولین گوشی خواهد بود که با چیپ ست اسنپدراگون 820 روانه ی بازار خواهد شد. شاید تنها راهی که بتوان این شایعه را ثابت کرد این است که این شرکت در هنگام معرفی این گوشی راجع به پردازنده ی 4 هسته ای و هسته های Kyro صحبت کرد که در این تراشه استفاده شده است و همه ی این ها نشانه های چیپ ست اسنپدراگون 820 می باشد. آیا این گوشی در همایش شیائومی در 11 نوامبر پرده برداری خواهد شد؟

تیزر کشف شده ی جدید طرح کلی از یک گوشی هوشمند، که در پشت یک پرده قرمز پنهان شده است و یک علامت سوال بر روی آن وجود دارد، را نشان می دهد. به عبارت دیگر هفته ی آینده شیائومی قصد دارد تا یک گوشی جدید را معرفی کند، اما ظاهراً نمی خواهد نام آن را اعلام کند.
این تیزر عنوانی دارد که دارای شمایلی از عدد 11 دوگانه می باشد و به این معنی است که رویدادی در تاریخ 11/11 برگزار خواهد شد. این عکس همچنین حاوی یک نقل قول از شرکت است که می گوید: “سرانجام، در این زمان و تاریخ 11 نوامبر ،آغاز انتشار یک گوشی عالی است”. با دقت در این جمله این فرضیه در ذهن ایجاد می شود که چهار شنبه می تواند پایانی بر انتظار طولانی ما برای پرچمدار جدید شیائومی باشد.
احتمال دیگر وجود دارد که در 11 نوامبر و در همایش شیائومی از دو گوشی Mi 5 و رد می نوت 2 پرو پرده برداری شود. گوشی دومی یعنی رد می نوت 2 پرو ظاهراً مشخصاتی شبیه به رد می نوت 2 دارد و تفاوت های آن نسبت به این گوشی این است که دارای بدنه ی فلزی و سنسور اثر انگشت می باشد.
به هر حال باید منتظر بود و دید که شیائومی برای رویداد 11 نوامبر خود چه برنامه ای دارد.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر