;
coinex

زمان فروش آنلاین آیپد پروی اپل مشخص شد

زمان فروش آنلاین آیپد پرو. سفارشات آنلاین این تبلت ۱۲.۹ اینچی از همین چهارشنبه، ۱۱ نوامبر آغاز می شود.

به دنبال رویداد بزرگ اپل در سپتامبر، این سوال ذهن هر کسی را به خود مشغول کرد که آیپد پرو (iPad Pro) چه زمانی برای فروش در دسترس قرار می گیرد. هم اکنون اپل به این سوال پاسخ داده و از قرار معلوم مدت زمان کمی باید در انتظار آن باشیم. سفارشات آنلاین این تبلت ۱۲.۹ اینچی از همین چهارشنبه، ۱۱ نوامبر آغاز می شود. این شرکت اضافه می کند که این دستگاه، اواخر این هفته، در فروشگاه ها در دسترس قرار می گیرد و هرچند تاریخ دقیق آن را ذکر نکرده اما در نهایت در روز جمعه به نظر می رسد که این دستگاه در اختیار فروشنده ها قرار خواهد گرفت.

فلیپ شیلر رئیس بازاریابی اپل در بیانیه ای گفت:  واکنش اولیه از سوی توسعه دهندگان برنامه و مشتریان ما به این دستگاه آیپد پرو فوق العاده بوده و ما برای انتشار این دستگاه و رساندن این دستگاه به دست مشتریان هیجان زده هستیم. در ۱۱ نوامبر همچنین شاهد لوازم جانبی جدید آیپد پرو از جمله قلم استایلوس اپل پنسل و کیبورد اسمارت نیز خواهیم بود.

این دستگاه همراه با صفحه نمایش  ۱۲.۹ اینچی رتینا (Retina) چندین مشخصات قابل توجه دیگر هم به نمایش می گذارد که از جمله ی این مشخصات می توان به یک طرح ۴ اسپیکره، رم ۴ گیگابایتی با پردازنده ی جدید A9X و دوربین ۸ مگاپیکسلی در قسمت پشت اشاره کرد. این تبلت بزرگ در سه رنگ خاکستری، نقره ای و طلایی در دسترس قرار می گیرد.

قیمت آیپد پرو برای نسخه ی ۳۲ گیگابایتی از حافظه و فقط اتصال وای فای، از ۷۹۹ دلار و برای نسخه ی ۱۲۸ گیگابایت با هر دو اتصال وای فای و شبکه ی تلفن همراه از ۹۴۹ دلار شروع می شود. قیمت قلم حساس به فشار اپل ۹۹ دلار و کیبورد اسمارت آن هم ۱۶۹ دلار می باشد. همچنین دو پوشش استاندارد برای این تبلت هم در دسترس است: یکی اسمارت کاور که به قیمت ۵۹ دلار است  ودیگری هم پوشش سیلیکونی است که به قیمت ۷۹ دلار می باشد و هر دو در دو رنگ خاکستری و سفید ارائه می شوند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر