;
coinex

هدست جدید گیر وی آر سامسونگ با سازگاری بر روی طیف وسیعی از گوشی ها و با قیمتی مقرون به صرفه عرضه می شود

هدست جدید گیر وی آر سامسونگ. سامسونگ به تازگی ازاولین هدست واقعیت مجازی مصرف گرای آن، سامسونگ گیر وی آر (Samsung Gear VR) خبر داد.

در میان بسیاری از غول های تکنولوژی که در حال حاضر در حال کار بر روی واقعیت مجازی هستند، سامسونگ به عنوان سریعترین آنها ظاهر شده است و می خواهد به زودی آن را برای محصولات خود در بازار به ارمغان بیاورد. سامسونگ به تازگی ازاولین هدست واقعیت مجازی مصرف گرای آن، به نام سامسونگ گیر وی آر (Samsung Gear VR) خبر داد.

هنگامی که آکیولس وی آر (Oculus VR) و سامسونگ  در سپتامبر از این گیر وی آر مصرف کننده در آکیولس کانکت  خبر دادند، آنها وعده دادند که این دستگاه را در یک جمعه ای به دست مشتریان می رسانند و امروز آنها به وعده ی خود عمل کردند و این هدست واقعیت مجازی موبایل را به منظور پیش فروش و ارسال آن در تاریخ ۲۰ نوامبر قرار دادند.

در مجموع این هدست، سومین هدستی است که به دنبال دو Innovator Edition (با هدف توسعه دهندگان و پیشگامانی مشتاق) عرضه می شود. اما از طرفی اولین هدستی است که آکیولس آن را به عنوان “مصرف کننده کامل” توصیف می کند که هیچ انتشار از قبل و یا نسخه ی بتایی نداشته است.

 یک تفاوت عمده ی بین این گیر وی آر جدید و محصولات قبلی این است که این هدست جدید با طیف وسیعی از گوشی های هوشمند رده بالای سامسونگ (نه تنها یکی از آنها) سازگار می باشد. این هدست گیر وی آر می تواند با گلکسی نوت ۵ (Galaxy Note 5)، گلکسی اس۶ اج پلاس (+Galaxy S6 edge)، گلکسی اس۶ (Galaxy S6) و گلکسی اس۶ اج (Galaxy S6 edge) کار کند.

در حالی که هدست های قبلی Innovator Edition با قیمت ۱۹۹ دلار عرضه شدند، این محصول سامسونگ با قیمتی باورنکردنی -و تقریبا نصف آنها – ۹۹ دلار ارائه می شود. سال آینده سال مهمی برای واقعیت مجازی می باشد چرا که آکیولس ریفت (Oculus Rift)، اچ تی سی ویو (HTC Vive) و سونی پلی استیشن وی آر (Sony PlayStation VR) منتشر خواهند شد و بنابراین شما می توانید این گیر وی آر را به عنوان اولین محصول این عرصه در اختیار داشته باشید.

درست مانند تمام هدست های قبلی گیر وی آر انتظار می رود که در ارائه ی این محصول هم سامسونگ و آکیولس با هم همکاری کرده باشند. برخلاف آکیولس ریفت (Oculus Rift) که اوایل سال ۲۰۱۶ و به عنوان یک هدست وی آر سیمی که به کامپیوتر متصل می شود، منتشر می شود، این گیر وی آر سامسونگ محصولی بی سیم است. کاربران فقط باید این هدست را به یک اسلات سازگار با گوشی های هوشمند گلکسی سامسونگ مجهز نموده و تجربه ی استفاده از این واقعیت مجازی را آغاز کنند.

این نکته را هم اضافه کنم که این گیر وی آر سامسونگ با عناوین گیمینگ جدید همراه می شود. آکیولس استور در حال حاضر دارای طیف وسیعی از بازی ها ی ساخته شده برای وی آر می باشد که می توان به Land’s End، Bandit Six : Salv, Dead Secret اشاره کرد و عناوینی مانند Gunjack و Anshar Wars 2 هم به زودی منتشر می شوند.

 یک تفاوت عمده ی بین این گیر وی آر جدید و محصولات قبلی این است که این هدست جدید با طیف وسیعی از گوشی های هوشمند رده بالای سامسونگ (نه تنها یکی از آنها) سازگار می باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر