;
coinex

ویترینی با عظمت از ماشین های دست دوم؛ ساختمانی 5 طبقه پر از ماشین

کاروانا. کاروانا یک ساختمان ۵ طبقه برای نمایش ماشین های دست دوم افتتاح می کند

نمایندگی آنلاین خودروهای دست دوم کاروانا به منظور تشویق و ترغیب خریداران برای رفتن به محل و انتخاب خودروهای مورد نظر، به جای تحویل گرفتن آنها جلوی درب منزل، حرکت جالبی پیاده کرده است؛ به این صورت که تصمیم گرفت با استفاده از یک ساختمان ۵ طبقه و قرار دادن اتومبیل ها در معرض دید همگان فرایند خرید را جالب تر کند و این فرایند را به این صورت کامل می کند که کاربر می بایست از یک سکه ی بزرگ جعلی برای انتخاب خودروی مد نظر استفاده نماید. با این حرکت بسیار جالب در فضای مورد استفاده هم صرفه جویی کرده است.

این نمایندگی خودرو که در Phoenix مستقر می باشد، با این حرکت جالب، فرایند خرید آنلاین اتومبیل های دست دوم را به شکلی نو تغییر داده است.

این نمایندگی خودرو که در Phoenix مستقر می باشد، با یک حرکت خیلی جالب، فرایند خرید آنلاین اتومبیل های دست دوم را به این شکل تغییر داده است.

برای هر خودرویی که شما به آن علاقمند هستید، می توانید یک لیست بلندی از مشخصات، رتبه بندی، بررسی ها و جزئیات مربوط به آن و همچنین داخل و خارج این وسیله را با یک تور چرخان استاندارد به منظور مشخص شدن هرگونه خراشیدگی بررسی کنید.

همه ی کارهای مربوط به امور مالی به صورت آنلاین انجام می شود. قبلا پس از انجام کارهای مربوطه، خودروی انتخابی جلوی درب منزل به شما تحویل داده می شد و شما ۷ روز فرصت داشتید که آن را تست کنید و پس از آن اگر خوشایند شما نبود می توانستید آن را بدون هیچ هزینه ای بازگردانید.

 در نتیجه ی این تصمیم یک ساختمان ۵ طبقه به مظور نمایش دادن اتومبیل ها استفاده می کند که ۲۰ خودرو در این مکان قرار داده می شود و به صورت دوار می چرخد و در معرض دید همگان قرار می گیرد.

این مدل آنلاین این امکان را می داد که کارکنان کمتری نیاز باشند و بنا به تخمینی که زده شده، حدود ۲۰۰۰ دلار در هزینه ی فرایند خرید برای مشتریان صرفه جویی می شد. اما از طرفی هم، اجرت تحویل به این مبلغ اضافه می شد و بنابراین تفاوت چندانی با رفتن و صرف کردن مقداری هزینه برای تحویل آن نداشت و به همین دلیل کاروانا تصمیم گرفت که برای مشتریان خود تجربه ای متفاوت رقم بزند. در نتیجه ی این تصمیم این نمایندگی از یک ساختمان ۵ طبقه به منظور نمایش دادن اتومبیل ها استفاده می کند که ۲۰ خودرو در این مکان قرار داده می شود و هرکدام از آنها به صورت دوار می چرخند و در معرض دید همگان قرار می گیرند. مشتریان بعد از خرید آنلاین اتومبیل خود به این محل می روند و با قرار دادن یک سکه ی بزرگ در مکان مختص به آن، اتومبیل مورد نظر توسط یک وسیله شبیه به آسانسور پایین اورده می شود و به مشتری تحویل داده می شود. علاوه بر آن، کاروانا بدین وسیله منجر به کاهش عبور و مرور وسایل نقلیه ی سنگین در خیابان ها می شود.

مشتریان بعد از خرید آنلاین اتومبیل خود به این محل می روند و با قرار دادن یک سکه ی بزرگ در مکان مختص به آن، اتومبیل مورد نظر توسط یک وسیله شبیه به آسانسور پایین اورده می شود و به مشتری تحویل داده می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر