;
coinex

ساعت های هوشمند اندروید ویر به اندروید ۶ مارشمالو بروزرسانی می شوند

ساعت های هوشمند اندروید ویر. ساعت های هوشمند اندروید ویر به اندروید ۶ مارشمالو بروزرسانی می شوند

هفته ی گذشته، ال جی و گوگل از ال جی واچ اربن 2nd ادیشن ال تی ای (LG Watch Urbane 2nd Edition LTE) همانطور که در تصویر بالا هم دیده می شود، رونمایی کردند و این ساعت به اولین ساعت هوشمند اندروید ویر (Android Wear) که اتصالات تلفن همراه را به نمایش می گذارد، تبدیل شد. همچنین ما مطلع شدیم که این ساعت هوشمند در میان اولین ساعت هایی است که اندروید ۶ مارشمالو را برای اندروید ویر اجرا می کند و این نسخه ی جدید از این سیستم عامل برای دیگر ساعت های هوشمند هم در دسترس قرار می گیرد. به بیان دقیقتر، همه ی ساعت های اندروید ویری که تا به حال منتشر شده اند (از جمله اولین مدل های سال گذشته: Samsung Gear Live و LG G Watch) به اندروید ۶ مارشمالو بروزرسانی می شوند.

در حالی که اندروید ۶ مارشمالو برای اندروید ویر SDK به منظور دانلود برای توسعه دهندگان در دسترس می باشد، بروزرسانی های دیگر برای ساعت های قدیمی تر تا قبل از پایان سال منتشر می شود. بنا به گفته ی گوگل، بروزرسانی های OTA “در ماه های آتی” عرضه می شوند و در حال حاضر هیچ تاریخ دقیقی برای آن وجود ندارد.

در میان چیزهای جدیدی که اندروید ۶ مارشمالو برای اندروید ویر به ارمغان می آورد، ما باید به یک برنامه ی جدید اشاره کنیم که اسپیکر ساپورت نام دارد و از پردازنده ی اینتل x86 هم پشتیبانی می کند (ساعت TAG Heuer Connected که به تازگی منتشر شده است اولین ساعتی است که از چنین پردازنده ای استفاده می کند).

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر