;
coinex

مرورگر اج برای سرفیس فون ها، توسط HTML5TEST تست شد

مرورگر اج برای سرفیس فون ها، توسط  HTML5TEST تست شد

وب سایت HTML5TEST، یک بنچمارک مورد استفاده برای تست مرورگرها می باشد، این وب سایت اکنون نشان می دهد که مایکروسافت سرفیس فون را آماده کرده است. در این آزمون، مرورگر نسخه 12 اج استفاده شد، اج نام جدیدی می باشدکه مایکروسافت به مرورگر خود داده است. نسخه ی ویندوز 10 موبایل که بر روی تلفن همراه مورد آزمایش به کار رفته است 10240 بود، که یک نسخه قدیمی قبل از انتشار از این پلت فرم می باشد. نسخه قدیمی مرورگر اج، همراه با نسخه قدیمی تر از این سیستم عامل استفاده می شود، و این نشان می دهد که مایکروسافت زمانی روی سرفیس فون کار کرده است. از طرفی گفتنی است که این مرورگر در تست انجام شده امتیاز 401 را از 555 کسب کرده است.

چند ماه پیش، گفته شد که سرفیس فون، اوایل سال آینده با یک صفحه نمایش 5.5 اینچی AMOLED Clearback با رزولوشن 1440 × 2560 عرضه خواهد شد. از طرفی بخشی از این شایعه عجیب و غریب می گویند که ظاهرا تراشه اینتل اتم X3 بنا به گزارشات در ساختار این گوشی استفاده شده است. البته این تراشه قبلا برای گوشی های رده پایین معرفی شده بود، نه برای گوشی های رده بالا با صفحه نمایش QHD.
مایکروسافت با وجود درخواست سایر حامل های بزرگ آمریکا برای ارائه سرویس به لومیا 950، تصمیم گرفت این گوشی جدید را در انحصار AT & T قرار دهد، برخی می گویند که این به نشانه آن است که مدیر عامل مایکروسافت ساتیا نادلا و پانوس پنی، هر دو به شدت به دنبال تمرکز بر روی سرفیس فون ها بیش از سری لومیا می باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر