;
coinex

تلگرام مسنجر 78 کانال عمومی را که به طور بالقوه توسط تروریست ها مورد استفاده قرار می گرفتند، حذف کرد

تلگرام  مسنجر 78 کانال عمومی را که به طور بالقوه توسط تروریست ها مورد استفاده قرار می گرفتند، حذف کرد

در پی حملات اخیر در بیروت و پاریس، برنامه تلگرام مسنجر 78 کانال عمومی که معتقد است توسط اعضای ISIS برای برقراری ارتباط با یکدیگر، استفاده می شد را مسدود کرده است. این شرکت مستقر در برلین، امروز در توییتر و در کانال های عمومی خود در داخل برنامه ساخته شده اعلام کرد:
“ما متوجه شدیم که کانال های عمومی تلگرام توسط ISIS برای گسترش تبلیغات آنها استفاده می شود. از طرفی به دقت تمام گزارشات که در abuse@telegram.org به ما ارسال شده را بررسی کرده و اقدامات مناسب برای جلوگیری از چنین کانال هایی را انجام داده ایم. به عنوان یک نتیجه می توان گفت، فط این هفته 78 کانال ISIS مربوط به 12 زبان در سراسر دنیا را مسدود کرده ایم. همچنین این هفته یک روشساده تر برای کاربران به منظور گزارش محتوای عمومی اعتراض، در به روز رسانی بعدی تلگرام خواهیم آورد. گفتنی است که ما به لطف گزارشات شما قادر به شناسایی و مسدود کردن این کانال های ISIS شدیم. متشکریم!”
خیلی مهم است که توجه داشته باشید که تلگرام یک سرویس مسنجر خصوصی است که در آن مکالمات در داخل چت خصوصی و گروه ها می باشد، این پیام ها زمانی که مکالمه به عنوان یک ” Secret Chat” انتخاب شود، رمزگذاری می شوند، تلگرام ادعا می کند بر آنچه در داخل ارتباطات خصوصی که به عنوان ” Secret Chat” تنظیم شده اند می باشد، نظارت نمی کند و دسترسی به این محتویات رمز شده برای سوء استفاده در دسترس نمی باشد.
با این حال، کانال های تلگرام، فضای عمومی هستند و این موضوع امروز بحث ما است. امروز تلگرام اشاره کرد که ربات ها و کانال تروریستی، و همچنین ربات ها و برچسب های مستهجن را از بین برده است. البته توجه داشته باشید که در قوانین اضافه شده که به این شرکت آمده مشخص است که محدودیت های محلی در مورد آزادی بیان صدق نمی کند. برای مثال، اگر انتقاد از دولت در یک کشور غیر قانونی است، تلگرام که یک شرکت خصوصی است بخشی از چنین سانسوری با انگیزه های سیاسی نخواهد بود.
همانطور که می بینید، به تازگی کاربرد تلگرام شدیدا در حال رشد می باشد. ماه گذشته این شرکت اعلام کرده است که 60 میلیون کاربر فعال دارد که روزانه 12 میلیارد پیام ارسال می کنند. این سرویس پیام رسان از پلت فرم های ویندوز، ویندوز فون، اندروید، iOS، مک، و همچنین فایرفاکس و کروم پشتیبانی می کند و این نشان دهنده آن است که طیف وسیعی از کاربران را می تواند به خود اختصاص دهد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر