;
coinex

مرورگر اج ویندوز 10 موبایل به مصاف فایرفاکس و کروم می رود

مرورگر اج ویندوز 10 موبایل به مصاف فایرفاکس و کروم می رود

همانطور که می دانید، مایکروسافت نام اینترنت اکسپلورر بر روی ویندوز 10 را به اج تغییر داده است. این شامل ویندوز 10 موبایل نیز می شود. کاری که کارکنان ردموند انجام داده اند، چیزی بیش از فقط تغییر نام مرورگر است، آنها این مرورگر را دوباره در مقابل مرورگر گوگل کروم قرار داده اند. در واقع قصد دارند ببینید که مرورگر اج چه امتیازی در برابر کروم و فایرفاکس موبایل بدست می آورد، در نهایت تصمیم به انجام چند آزمون بنچمارک گرفته شد. مایکروسافت لومیا 640 با پیشنمایش فنی ویندوز 10 موبیل (بیلد 10،586.11) در برابر نسل دوم Moto G LTE موتورولا مجهز به اندروید 5.1 قرار گرفت. هر دو گوشی با چیپست اسنپدراگون 400، پردازنده گرافیکی آدرنوی 305، و یک صفحه نمایش با رزولوشن 720 × 1280 طراحی شده اند. برای این تست تایمر قفل صفحه نمایش هر دو دستگاه غیر فعال شد.
هر آزمون سه بار اجرا شده و نتایج متوسط این سه را نشان می دهد. در بنچمارک گوگل اکتان، اج با 2522 از کروم با 2284 پیشی گرفت. فایرفاکس 42 نیز با امتیاز 2384 کروم 46 را پشت سر گذاشت و به مقام دوم رسید. در آزمون بنچمارک Jetstream، فایرفاکس 42 با امتیاز 15545 در مقام اول. کروم 46 با امتیاز 15،115 در دوم و اج با 14919 به مقام سوم، دست یافت.
امتیازات آزمون بنچمارک نمی تواند با تجربه واقعی شما در استفاده از هر یک از این سه مرورگر جایگزین شود. علاوه بر این، با تمام ملاحظات انجام شده، در سخت افزار این گوشی ها تفاوت وجود دارد که می تواند در به ثمر رساندن این امتیازات تاثیر گزار باشد. اما همه اینها را اگر به کنار بگاریم، برای یک لحظه، به نظر می رسد که کاربران ویندوز 10 تلفن همراه در مقایسه با تجربه ای که کاربران در ویندوز فون 8.1 با اکسپلورر داشته اند بهبود قابل توجهی در گشت و گذار اینترنتی خود در گوشی هایشان داشته باشند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر