;
coinex

رام ویندوز 10 برای گوشی های اندروید “شیائومی می 4” به زودی عرضه خواهند شد

رام ویندوز 10 برای گوشی های اندروید "شیائومی می 4" به زودی عرضه خواهند شد
بیشتر از 6 ماه پیش یک ویدئو کلیپ در فضای تبلیغاتی نشان داد که ویندوز 10 روی پرچمدار گوشی های اندرویدی شیائومی، یعنی شیائومی می 4 قابل اجراست. این ویدئو مورد تایید مایکروسافت قرار گرفت و پس از آن نسخه های اولیه ی بتا رام ویندوز 10 موبایل را برای تعداد محدودی از کاربران چینی مورد آزمایش قرار داد، و در حال حاضر به نظر می رسد این شرکت قصد دارد در تعطیلات جشن شکرگذاری دست به عرضه ی گسترده ی این محصول بزند.
یکی از مهندسان نرم افزار سیستم عامل مایکروسافت در سایت Weibo گفت:” به جشن شکر گذاری بسیار نزدیک هستیم بنابراین زمان عرضه ی عمومی ویندوز 10 برای شیائومی می 4 فرا رسیده است.”
اگر این خبر صحت داشته باشد برای کاربران اندروید و ویندوز موبایل ها بسیار هیجان انگیز خواهد بود، به این دلیل که بنا به گفته ی جو بلفیوره در جولای گذشته “امکانات نامحدود سیستم عامل ویندوز 10 برای بسیاری از گوشی های دیگر قابل استفاده خواهد بود.” با پیش روی دقیق این برنامه ها، کاربران محدود به استفاده از گوشی های لومیا نخواهند بود و در عوض می توانند از امکانات ویندوز 10 روی سایر گوشی های اندروید مورد علاقه ی خودشان استفاده کنند.
البته تا زمان تحقق این برنامه زمان زیادی باقی مانده و قطعا مشکلات زیادی وجود خواهد داشت که می تواند منجر به توقف این برنامه ها شود. با اینحال امیدوارکننده است که بدانیم مایکروسافت روی این برنامه فعالیت می کند و به کاربران خود امیدواری می دهد.
سیستم عامل گوشی های شیائومی می 4 در حال حاضر یک نسخه ی فشرده از اندروید به نام MIUI می باشد. سایر ویژگی های این گوشی شامل نمایشگر 5 اینچ با کیفیت اچ دی، پردازنده چهار هسته ای با سرعت پردازش 2.5 گیگاهرتز و چیپست اسنپدراگون 810 کوالکوم، 3 گیگابایت رم ، 16 گیگابایت حافظه ی داخلی قابل ارتقاء تا 64 گیگابایت حافظه ی خارجی می باشد. این گوشی شبکه 4Gو وایفای802.11ac را پشتیانی می کند و باتری آن3080 میلی آمپر ساعتی دوربین جلوی 8 مگاپیکسل و دوربین عقب 13مگا پیکسلی، به همراه یک کاور قابل تعویض می باشد، همچنین یک حلقه ی ضدزنگ دور تا دور لبه ی دستگاه قرار گرفته است.
تولید کنندگان چینی شیائومی اخیرا اعلام کردند که به زودی بسته ی رام را در نسخه ی MIUI قرار خواهند داد. جالب است که نحوه ی عملکرد OS را روی اندروید ببینیم به ویژه در حال حاضر که شاهد استقبال کاربران در برنامه های آزمایشی بوده ایم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر