;
coinex

آیا شیائومی ردمی نوت 2 پرو به عنوان ردمی نوت 3 عرضه خواهد شد؟

روز سه شنبه، شیائومی رویداد گرند فینال (Grand Finale) خود را برگزار کرد و ما منتظر رونمایی از چهار دستگاه بودیم که یکی از این دستگاه ها نسخه شیائومی ردمی نوت 2 (Xiaomi Redmi Note 2) بود. دستگاهی در یک پوشش فلزی با یک اسکنر اثر انگشت در پشت آن و بعد از هفته ها اکنون، این دستگاه با نام شیائومی ردمی نوت 2 پرو نام گرفت. ظاهرا کسانی که در این شرکت قدرت دارند تصمیم گرفته بودند نام آنرا طولانی کنند ویا اسمی گیج کننده برای این گوشی انتخاب نمایند.

روز سه شنبه، شیائومی رویداد گرند فینال (Grand Finale) خود را برگزار خواهد کرد و ما منتظر رونمایی از چهار دستگاه می باشیم که یکی از این دستگاه ها نسخه شیائومی ردمی نوت 2 (Xiaomi Redmi Note 2) است. دستگاهی در یک پوشش فلزی با یک اسکنر اثر انگشت در پشت آن و بعد از هفته ها اکنون، این دستگاه با نام شیائومی ردمی نوت 2 پرو نام گرفت. ظاهرا کسانی که در این شرکت قدرت دارند تصمیم گرفته بودند نام آنرا طولانی کنند ویا اسمی گیج کننده برای این گوشی انتخاب نمایند.

در یک تیزر تبلیغاتی در سایت رسمی شیائومی نشان داده شد که ردمی نوت 2 پرو در واقع با عنوان شیائومی ردمی نوت 3 شناخته خواهد شد. در کنار بدنه فلزی و اسکنر اثر انگشت آن، این گوشی بنا به گزارشات رسیده، 5 میلیمتر نازک تر از ردمی نوت 2 می باشد. به جز این مورد ظاهرا بقیه مشخصات همان است و این به معنای آن است که مدل ردمی نوت 3 با یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل، چیپست مدیا تک MT6795 با یک پردازنده مرکزی هشت هسته 2 گیگا هرتزی ظاهر می شود. 2 یا 3 گیگا بایت رم در کنار 16 گیگا بایت حافظه داخلی دارد. یک دوربین 13 مگا پیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگا پیکسلی برای عکس های سلفی و ویدئو چت در جلوی دوربین قرار گرفته است و یک باتری 3060 میلی آمپر ساعت، این گوشی را زنده نگاه می دارد.

از دیگر دستگاه هایی که در رویداد روز سه شنبه دیده خواهد شد می توان به تبلت شیائومی می پد 2، که با طراحیِ باریکی جلوه می کرد و همچنین یک ساعت هوشمند شیائومی که در طول رویداد معرفی می گردد، اشاره کرد. حتی گمانه زنی های زیادی که درباره پرچمدار جدید این کمپانی، شیائومی می 5 (Xiaomi Mi 5) وجود داشت، احتمالا در بیست و چهارم نوامبر (فردا) دیده خواهد شد. حتی چیپست اسنپ دراگون 820 که شایعه شده بود قدرت بخش Mi 5 خواهد بود اکنون موثق و رسمی شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر