;
coinex

به زودی می توانید عینک های خود را به نمایشگرهای مجازی ارتقاء دهید

به زودی می توانید عینک های خود را به نمایشگرهای مجازی ارتقاء دهید

در حال حاضر گوگل برای بازگشت خود به عرصه ی عینک های هوشمند تلاش می کند، و در عین حال شرکت DispelixOy از مرکز تحقیقات تکنولوژی فنلاند خود را برای ورود به این عرصه آماده می کند. این شرکت در حال تلاش برای ساخت یک سیستم نمایشگر است که در نهایت می تواند جایگزین گوشی های هوشمند باشد.
عینک های هوشمند گوگل در قالب Head-mounted Display ، یک تکنولوژی و دستگاه پوشیدنی محسوب می شود، اما تلاش و تمرکز شرکت دیسپلکس برای ساخت لنزهای هوشمند است که می تواند روی هر فریم عینک قرار بگیرد و تجربه ی واقعی تری را ایجاد کند. و نکته ی جالب تر اینکه این شرکت قصد دارد تبلیغات تجاری این محصول را تا یک سال آینده آغاز کند.
در این لنزها از تکنولوژی فیبرهای نوری اپتیک استفاده می شود تا بتواند عملکرد بهتری داشته باشد و تصاویر بزرگ و با کیفیتی را به نمایش بگذارد. در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام شد که کیفیت تصاویر آنها با کیفیت نمای تلویزیون های 60 اینچ در فاصله ی 3 متری برابری می کند.
این لنزها در مرحله ی اول جنبه های نمایشی را به اجرا می گذارند تا ضربان نبض، جهت یابی و اطلاعات حرکتی را بررسی کند.
اما دیسپلکس در نهایت این لنزها را با بهترین عملکرد در جهت بهبود تولیدات و صنعت سلامت عرضه خواهد کرد. تصاویر مجازی در میدان دید کاربر روی لنزها به نمایش گذاشته می شود و مانع از کشش عضلات چشم می شود. کاربران می توانند تصاویر را در دو حالت رنگی یا سیاه و سفید تماشا کنند.
دیسپلکس در حال حاضر در مرحله ی جذب سرمایه گذار وشبکه ی شرکا می باشد و قصد دارد به زودی بازار این لنزها را فراهم و اولین تحویل به مشتری را در سال 2016 انجام دهد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر