;
coinex

هم اکنون گوشی آنلاک سونی اکسپریا Z5 پریمیوم در ایالات متحده در دسترس می باشد

گوشی آنلاک سونی اکسپریا Z5 پریمیوم. هم اکنون گوشی آنلاک سونی اکسپریا Z5 پریمیوم در ایالات متحده در دسترس می باشد

در حالی که سونی هیچ صحبتی از مجوز انتشار اکسپریا Z5 پریمیوم (Xperia Z5 Premium) خود در ایالات متحده نکرده است، این گوشی هم اکنون از طریق دو خرده فروشی آنلاین آمازون و Expansys فروخته می شود. به بیان دقیقتر، نوع بین المللی Z5 Premium که هم اکنون می توانید آن را خریداری کنید، ضمانت نامه ی ایالات متحده را ندارد. اگر با این مورد مشکلی ندارید، می توانید این گوشی هوشمند را با قیمت ۷۷۶ دلار در آمازون و یا ۷۷۹.۹۹ دلار در Expansys از آن خود کنید.

هم نسخه ی تک سیم کارته و هم نسخه ی دو سیم کارته ی اکسپریا Z5 پریمیوم را می توانید از آمازون و Expansys خریداری  کنید و هر دوی آنها از LTE پشتیبانی می کنند، اما آنها تنها بر روی اپراتورهای AT&T، T-Mobile و دیگر اپراتورهای GSM کار می کنند و در واقع بر روی اپراتورهای محبوبی مانند ورایزون (Verizon) و اسپرینت (Sprint) نیستند.

این گوشی که در ماه سپتامبر به طور رسمی معرفی شد، اولین گوشی هوشمندی است که به صفحه نمایش ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰ پیکسلی (4K) مجهز می شود. با این حال تنها مدیایی که در 4K ارائه می شود –یک پانل ۵.۲ اینچی- به عنوان یک کاربرد نرمال ۱۰۸۰ پیکسلی عمل می کند. از دیگر ویژگی های بارز این گوشی هوشمندمی توان به بدنه ی ضد آب، اسکنر اثر انگشت، یک دوربین عقب ۲۳ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار سریع، پردازنده ی ۸ هسته ای اسنپدراگون ۸۱۰، ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ی قابل ارتقا و یک باتری ۳۴۳۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

نظر شما درباره ی این گوشی هوشمند اکسپریا Z5 پریمیوم چیست؟

این گوشی که در ماه سپتامبر به طور رسمی معرفی شد، اولین گوشی هوشمندی است که به صفحه نمایش ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰ پیکسلی (4K) مجهز می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر