;
coinex

شیائومی از اولین گوشی فلزی خود با قابلیت اسکنر اثر انگشت رونمایی کرد

آخرین مدل اضافه شده به خانواده ردمی نوت شیائومی، ردمی نوت 3 می باشد، که به تازگی در رویداد گرند فاینال چین، رونمایی شد. روی هم رفته ردمی نوت 3 یک دستگاه کاملا جالب است، چرا که شیائومی با وجود این گوشی جسارت وارد شدن به نواحی دو قابلیت را امتحان کرده که پیش از این، این قابلیت ها را در گوشی هایش مشاهده نمی کردیم.

آخرین مدل اضافه شده به خانواده ردمی نوت شیائومی، ردمی نوت 3 می باشد، که به تازگی در رویداد گرند فاینال چین، رونمایی شد. روی هم رفته ردمی نوت 3 یک دستگاه کاملا جالب است، چرا که شیائومی با وجود این گوشی جسارت وارد شدن به نواحی دو قابلیت را امتحان کرده که پیش از این، این قابلیت ها را در گوشی هایش مشاهده نمی کردیم.

برای شروع، باید بگوییم که گوشی ردمی نوت جدید اولین دستگاه شیائومی است که از یک بدنه فلزی ساخته شده است. البته با وجود اینکه از مواد جدید استفاده شده ، اما طراحی گوشی کاملا جدید نیست، اتفاقا طراحی ظاهری آن بسیار شبیه به مدل پیشین خود است. نکته دیگری که در ساختار این گوشی وجود دارد و جزء قابلیت های برجسته ی آن می باشد، وجوداسکنر اثر انگشت است، ردمی نوت 3 اولین گوشی شیائومی می باشد که با این قابلیت همراه است. این یک اسکنر دایره ای شکل واقع در زیر دوربین اصلی و فلش آن می باشد و شیائومی ادعا می کند کاربران می توانند ب استفاده از این اسکنر در 0.3 ثانیه قفل آن را باز کنند و در پرداخت موبایل نیز به منظور شناسائی از آن استفاده نمایند.
با اینکه طراحی ظاهری این گوشی جدید شبیه به مدل پیشین خود می باشد، با این حال، کمی از ضخیم تر همیشه است، در واقع، ضخامت آن، 8.65 میلی متر شده که شاید خیلی خوشایند نباشد، اما یک دلیل بسیار خوب برای این ضخامت دارد. و آن وجود باتری عظیم 4000 میلی آمپر ساعتی است.

اجازه دهید دیگر مشخصات سخت افزاری این گوشی را شرح دهیم، ردمی نوت 3 دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل پوشیده شده با گوریل گلس است. در ساختار پردازنده آن یک چیپ ست Helio X10 مدیاتک با سرعت پردازش 2.0 گیگاهرتز به چشم می خورد، از نقطه نظر حافظه نیز دارای 2 یا 3 گیگابایت رم LPDDR3 می باشد که مدل 2 گیگابایتی همراه با 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی بومی است در حالی که مدل 3 گیگابایتی دارای 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی بومی بدون هیچ درگاه کارت حافظه microSD می باشد.

اجازه دهید دیگر مشخصات سخت افزاری این گوشی را شرح دهیم، ردمی نوت 3 دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل پوشیده شده با گوریل گلس است. در ساختار پردازنده آن یک چیپ ست Helio X10 مدیاتک با سرعت پردازش 2.0 گیگاهرتز به چشم می خورد، از نقطه نظر حافظه نیز دارای 2 یا 3 گیگابایت رم LPDDR3 می باشد که مدل 2 گیگابایتی همراه با 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی بومی است در حالی که مدل 3 گیگابایتی دارای 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی بومی بدون هیچ درگاه کارت حافظه microSD می باشد. یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار تشخیص فاز و دو درگاه سیم کارت سازگار با LTE نیز از دیگر قابلیت های آن می باشد. این گوشی با نسخه هفتم  پلت فرم MIUI شیائومی، روی اندروید 5.1.1 همراه است.
تا کنون، که همه چیز در مورد این گوشی عالی به نظر می رسد، مساله باقی مانده قیمت و در دسترس قرار گرفتن آن است؟ خب، به نظر می رسد که این گوشی فعلا تنها در چین عرضه خواهد شد، نسخه 16 گیگابایتی آن به قیمت 140 دلار و نسخه 32 گیگابایتی 172 دلار خواهد بود و در نسخه های رنگی نقره ای، طلایی و خاکستری تیره وارد بازار می شود.

تا کنون، که همه چیز در مورد این گوشی عالی به نظر می رسد، مساله باقی مانده قیمت و در دسترس قرار گرفتن آن است؟ خب، به نظر می رسد که این گوشی فعلا تنها در چین عرضه خواهد شد، نسخه 16 گیگابایتی آن به قیمت 140 دلار و نسخه 32 گیگابایتی 172 دلار خواهد بود و در نسخه های رنگی نقره ای، طلایی و خاکستری تیره وارد بازار می شود.

اگر نظری در مورد این گوشی دارید با ما در میان گذارید!

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر