;
coinex

ماراتن ام۵ جیونی در هند منتشر شد

ماراتن ام۵ جیونی. ماراتن ام۵ جیونی در هند منتشر شد

گوشی Gionee Marathon M5 در تابستانی که گذشت در چین منتشر شد و هم اکنون در بازار مهم هند در دسترس قرار می گیرد.

ویژگی بارز گوشی ماراتن ام۵ جیونی در باتری ۶۰۲۰ میلی آمپر ساعتی آن است که در واقع از دو باتری ۳۰۱۰ میلی آمپر ساعتی تشکیل می شود که هر دو در یک پک در داخل این گوشی قرار گرفته اند. بنا به گفته ی جیونی، با شارژ کامل این گوشی می توان آن را  در حالت آماده به کار تا ۲۸ روز و در حالت مکالمه تا ۶۸ ساعت نگه داشت. هم چنین ام۵ می تواند برای شارژ کردن دیگر دستگاه ها هم مورد استفاده قرار گیرد.

از عمر باتری این گوشی که بگذریم، شاید دیگر ویژگی های این گوشی برای هرکسی جالب نباشد و کمتر کسی را به خود جذب کند. در واقع این گوشی اندروید لالی پاپ سفارشی شده با  رابط کاربری Amigo 3.1 خود جیونی را اجرا می کند. صفحه نمایش این دستگاه ۵.۵ اینچی و با وضوح ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسلی می باشد. این گوشی از یک پردازنده ی ۴ هسته ای و ۶۴ بیتی مدیاتک (MediaTek MT6735) با سرعت کلاک ۱.۵ گیگاهرتز استفاده می کند. همچنین از اتصال LTE، سیم کارت دوگانه، رم ۳ گیگابایتی و ۳۲ گیگابایت مموری داخلی قابل ارتقا پشتیبانی می کند. دوربین عقب این دستگاه یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به همراه فلش LED می باشد در حالیکه دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسلی است.

کسانی که در هند زندگی می کنند می توانند از امروز از Flipkart این گوشی را دریافت کنند. این گوشی به صورت آنلاک ارائه می شود و قیمت آن حدود ۲۷۰ دلار می باشد. در حال حاضر خبری از این موضوع نیست که آیا این گوشی ماراتن ام۵ جیونی علاوه بر چین و هند در دیگر بازارها هم منتشر می شود یا خیر!

اگر این گوشی در ایران منتشر شود آیا شما مایل به خرید آن هستید؟

ویژگی بارز این گوشی ماراتن ام۵ جیونی در باتری ۶۰۲۰ میلی آمپر ساعتی آن است که در واقع از دو باتری ۳۰۱۰ میلی آمپر ساعتی تشکیل می شود که هر دو در یک پک در داخل این گوشی قرار گرفته اند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر