;
coinex

نوکیا 230 رسمی شد: یک گوشی ارزان قیمت جدید که به نظر می رسد از گذشته آمده

نوکیا 230 رسمی شد: یک گوشی ارزان قیمت جدید که به نظر می رسد از گذشته آمده

شاید بدانید که سال گذشته شرکت نوکیا اعلام کرد که بیشتر کارخانجات و کسب و کارهایش را به طور رسمی به مایکروسافت واگذار کرده است. حال مایکروسافت به تازگی از دو گوشی بنیادی جدید خود پرده برداری کرد، یکی از آنها مدل نوکیا 230 و دیگری همتای دو سیم کارته ی آن می باشد.
این دو گوشی هوشمند نیستند، آنها دستگاه های مبتدی و داری یک صفحه کلید هستند که با پلت فرم بسیار محبوب 30+ کار می کنند. اگر شما در مورد کلید های فیزیکی احساس نوستالژی دارید و یا فقط می خواهید یک گوشی ارزان قیمت خریداری کنید که افراد مسنی که می شناسید به راحتی از آن استفاده کنند، گوشی نوکیا 230 درست همان چیزی است که به کارتان می آید.
این گوشی یک بدنه فلزی به ارمغان می آورد (حداقل پشت قاب آن از فلز ساخته شده). از طرفی با نام تجاری آشنای نوکیا آمده است(با وجود اینکه رسما توسط مایکروسافت عرضه شده)، جالب است که به طور همه جانبه ویژگی های گوشی های گذشته البته گذشته نه چندان دور را به همراه دارد.
در اینجا قصد داریم نگاهی گذرا به مشخصات مهم آن داشته باشیم:
این گوشی شامل مشخصات بسیار بسیار ناچیزی است: با برخی از برنامه های ضروری مثلا یک مرورگر در قالب اپرا مینی، بینگ جستجو و آب و هوا MSN لود می شود و ویژگی قابل توجه در مورد آن این است که با فلش LED برای دوربین عقب و دوربین جلو همراه است، که برای گرفتن تصاویر بهتر در نور کم بکار می آید.

از لحاظ اتصال، قابلیت پشتیبانی از دو باند 900MHZ یا 1800MHz جی اس ام و بلوتوث 3.0 دارد و همچنین با یک گیرنده رادیو FM همراه است .

نوکیا 230 برای فروش به قیمت  55 دلار (بدون در نظر گرفتن مالیات) در نظر گرفته شده و در فروش در ماه دسامبر سال 2015 در هند، آسیا، و شرق میانه عرضه می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر