;
coinex

مایکروسافت یک گوشی ابتدایی عرضه می کند که قادر به گرفتن سلفی می باشد

گوشی ابتدایی. مایکروسافت یک گوشی ابتدایی عرضه می کند که قادر به گرفتن سلفی می باشد

امروز مایکروسافت از نوکیا ۲۳۰ (Nokia 230) که جانشین مدل سابق نوکیا ۱۳۰ (Nokia 130) سال گذشته می باشد، خبر داد. این گوشی جدید با ظاهری شبیه به مدل سابق خود و به نمایش گذاشتن یک رابط کاربری ساه و قیمت مقرون به صرفه ی ۵۵ دلاری برای بازارهای در حال توسعه هم آماده به کار می باشد. به نظر می رسد که این گوشی نوکیا ۲۳۰ تا حدودی با مدل سابق خود متفاوت است و با یک پوشش عقب آلومینیومی که تا حدودی شبیه به گوشی های پریمیوم است، خودنمایی می کند.

انتظار نداشته باشید که این گوشی از نقطه نظر مشخصات قابل مقایسه با گوشی های بالا رده باشد، چرا که این گوشی برای رقابت با آیفون ها و دیگر گوشی های بالارده طراحی نمی شود. بر روی این گوشی یک صفحه نمایش ۲.۸ اینچی QVGA با رزولوشن ۳۲۰ در ۲۴۰ را خواهید دید، یک دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلوی این گوشی تعبیه شده است (برای گرفتن سلفی) و از حافظه ی داخلی ۳۲ گیگابایتی پشتیبانی می کند (از طریق کارت میکرو اس دی).

همچنین یک مدل دو سیم کارته هم به نام نوکیا ۲۳۰ دوال سیم (Nokia 230 Dual SIM) برای این گوشی وجود دارد و برای آن دسته از افرادی که اغلب بین تلفن ها و یا شبکه ها سوئیچ می کنند متناسب است.

اگرچه برخی از این گوشی به عنوان یک گوشی ابتدایی که فاقد قابلیت های پیشرفته می باشد، یاد می کنند باید گفت که واقعیت امر چیز دیگری است و این دستگاه در واقع قادر به مدیریت بسیاری از سرویس های آشنا از جمله فیسبوک (Facebook)، توئیتر(Twitter)، بینگ سرچ (Bing Search)، ام اس ان ودر(MSN Weather) و مینی بروزر اپرا (Mini Browser) می باشد.

مایکروسافت این گوشی های Nokia 230 و Nokia 230 Dual SIM را در ماه دسامبر به هند، آسیا و خاورمیانه عرضه می کند و دیگر مکان ها در سراسر جهان هم آن را در سال آینده دریافت خواهند کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر