;
coinex

سامسونگ در حال ساخت گیم پد بلوتوثی برای هدست Gear VR

سامسونگ در حال ساخت گیم پد بلوتوثی برای هدست Gear VR

سامسونگ برای موفقیت هدست واقعیت مجازی خود و فراهم ساختن بستری برای فروش هر چه بیشتر آن در حال انجام اقدامات زیادی است. در راستای این اقدامات شرکت تا کنون بازی های سرگرم کننده ای مانند Land’s End را عرضه کرده است. در حال حاضر این غول تکنولوژی در حال کار کردن بر روی گیم پد وایرلس برای این هدست است.
ما شاهد درخواست ثبت اختراع از جانب سامسونگ الکترونیک هستیم که این درخواست به طراحی یک گیم پد بلوتوث اشاره می کند که با یک هدست واقعیت مجازی کار خواهد کرد. درخواست ثبت برای طراحی پتنت در فوریه 2015 در نوبت قرار گرفته بود و ثبت آن در اوایل ماه جاری توسط مخترع آن صورت گرفت.
همان گونه که در تصاویر می توانید ببینید این گیم پد شباهت بسیار زیادی به گیم پدی دارد که سامسونگ در به همراه گلکسی اس 4 عرضه کرد. از دو پد D، یک شستی، چهار دکمه ی حرکتی، دو دکمه ی شانه، دکمه ی پاور و یک پورت USB برای شارژ تشکیل شده است. به نظر می رسد این گیم پد جدید سامسونگ از گیم پدهای قبلی این شرکت باریک تر باشد و همچنین گفته شده با گوشی های هوشمند و تبلت ها به خوبی کار می کند.
نظر شما راجع به آینده ی بازی در گیر VR چیست؟ آیا مردم به هدست قابل حمل واقعیت مجازی مانند گیر VR عادت خواهند کرد؟ وسیله ای که با گوشی های هوشمند کار می کند و از دیگر وسیله های مانند آکیولس ریفت و پلی استیشن واقعیت مجازی سونی که با رایانه های شخصی و یا کنسول های بازی کار می کنند، سریعتر است.

 ثبت اختراع از جانب سامسونگ الکترونیک  ثبت اختراع از جانب سامسونگ الکترونیک

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر