;
coinex

مارک زوکربرگ 99% از درآمد فیسبوک را برای کمک به جهان اهدا می کند

مارک زوکربرگ 99% از درآمد فیسبوک را برای کمک به جهان اهدا می کند

مارک زوکربرگ همزمان با تولد دختر خود اعلام کرد که 99% از سهام فیسبوک را که مبلغی معادل 45 میلیارد دلار می باشد به خیریه اهدا می کند. زوکربرگ و همسرش، پریسیلا چن که بنیان چن زوکربرگ را ایجاد کرده اند، طی نامه ای به دختر تازه متولد شده ی خود، مکس، این هدیه را اعلام کردند.

“امروز من و مادرت متعهد می شویم که زندگیمان را صرف کمک به رفع چالش های امروزی کنیم. من نقش خود را به عنوان مدیر عامل فیسبوک تا سالها ادامه خواهم داد، اما این مشکلات بزرگ تر از آنند که منتظر بزرگ شدن تو و پیر شدن خودمان بمانیم. با آغاز کردن از سنین جوانی امیدواریم که بتوانیم مزیت و ثمره ی زندگیمان را ببینیم.
همانطور که نسل چن زوکربرگ با تولد تو آغاز می شود، بنیان چن زوکربرگ هم آغاز به فعالیت می کند تا بتواند انسانهای سراسر زمین را برای شکوفا کردن پتانسیل ها جمع کند و کیفیت زندگی بچه های سراسر دنیا را بهبود بخشد. تمرکز اولیه ما روی مسائلی مانند آموزش، درمان بیماری ها، برقراری ارتباط بین مردم و ساختن جوامع مستحکم است.
ما 99% از سهام فیسبوک را که در حال حاضر معادل 45 میلیارد دلار است، در طول زندگیمان برای پیشبرد این اهداف این ماموریت صرف می کنیم. می دانیم که این در مقایسه با منابع و استعداد هایی که در حال حاضر برای این اهداف صرف می شود مبلغ اندکی ست. اما قصد داریم در حد توانمان در کنار بقیه فعالیت کنیم.”
چن و زوکربرگ قبل از تولد مکس ویدئویی در رابطه با این پروژه ساختند.

.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر