;
coinex

دستگاه شیائومی می 4 به طور رسمی ویندوز 10 را دریافت می کند

دستگاه شیائومی می 4 به طور رسمی ویندوز 10 را دریافت می کند

پیش تر می شنیدیم که صاحبان گوشی های هوشمند دستگاه شیائومی می 4 LTE به زودی سیستم عامل دیگری خواهند گرفت، در واقع امروز ویندوز 10 برای این گوشی تایید شد.
در بازار گوشی های هوشمند که به طور فزاینده ای رقابتی است، شیائومی توسط دستگاه های جذاب خود با مشخصات خوب و قیمت پایین توانست نامی برای خود بر هم زند. شکوه این برند به سرعت افزایش یافت و محصولات خود را به خوبی به فروش رساند، البته بستر سنگین نرم افزاری اندرویدی را همراه داشت.
مدتی پیش شیائومی اعلام کرد که با مایکروسافت مشغول به کار بوده تا ویندوز 10 را به عنوان یک گزینه دیگر برای سیستم عامل دستگاه شیائومی می 4 ارائه دهد. این دو شرکت با یک انتخاب کوچک از آزمایش کنندگان بتا آغاز کرده اند و آزمایشی انجام دادند تا ببینند که ویندوز 10 چگونه بر روی دستگاه شیائومی می 4 کار می کند.
این آزمایش های به ظاهر موفق بودند و در حال حاضر هم به نوبه خود به واقعیت تبدیل شده اند. که به زودی به صورت عمومی در دسترس خواهد بود.
لین بن موسس و رئیس شیائومی به صورت رسمی یک تیزر در شبکه Weibo نوشت که نشان می دهد که ویندوز 10 از امروز برای گوشی شیائومی می 4 منتشر می شود. با این حال بهتر است اشاره کنیم که تنها نسخه 4G LTE از این گوشی ویندوز 10 را خواهد گرفت و مدل 3G اینگونه نیست.
به عنوان یادآوری باید بگوییم دستگاه شیائومی می 4 یک گوشی محبوب است که مشخصات رده بالا را با یک قیمت پایین عرضه می کند. این گوشی دارای صفحه نمایش 5 اینچی فول اچ دی (1920 پیکسل در 1080 پیکسل)، یک پردازنده ی اسنپ دراگون 801 کوالکام و رم 3 گیگابایتی برای اطمینان از عملکرد سریع و روان می باشد.
سایر مشخصات آن شامل 16 گیگابایت ظرفیت ذخیره سازی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی ، و یک باتری بزرگ 3،080 میلی آمپر ساعتی است. این گوشی هوشمند در حال حاضر برای خرید حدود 225 دلار می باشد.
در حال حاضر با تقاضای بالا و گزینه ای برای اجرای ویندوز 10 به احتمال زیاد درخواست تجدید نظر در تولید شیائومی می 4 افزایش می یابد. با این حال، این اولین دستگاه از شیائومی نیست که سیستم عامل ویندوز 10 دارد یک نسخه از تبلت می پد 2 نیز با آخرین سیستم عامل مایکروسافت همراه است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techtimes


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر