;
coinex

نتیجه ی AnTuTu بنچمارک چیپ ست های مختلف ؛ A9 اپل در صدر

نتیجه ی AnTuTu بنچمارک چیپ ست های مختلف ؛ A9 اپل در صدر

امروز در Webio شبکه ی اجتماعی چینی ها نموداری دیده شد که نتیجه ی بنچمارک تعدادی از تراشه های مختلف را نشان می داد. این تراشه ها در AmTuTu 6.0 اجرا شدند و تراشه ی A9 اپل بهترین عملکرد را از خود به جا گذاشت. این تراشه که توسط اپل طراحی و توسط شرکت های سامسونگ و TSMC تولید شده و در گوشی های آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس به کار رفته ، توانست امتیاز 123567 را در این بنچمارک ثبت کند.

شاید از قبل هم قابل پیش بینی بود که تراشه ی A9 در صدر این بنچمارک قرار بگیرد. اما نکته ی جالب توجه این است که در رده ی دوم این رده بندی نیز چیپ ستی قرار دارد که متعلق به شرکت اپل است. تراشه ی A8X اپل که در آیپد ایر 2 به کار رفته است توانست امتیاز 98901 را بست آورد و در جایگاه دوم قرار گیرد. تراشه ی Kirin 950 هوآوی که تولید داخلی خود هوآوی می باشد با کسب امتیاز قابل توجه 92746 توانست بعد از چیپ ست های اپل، جایگاه سوم را مال خود کند.

اکزینوس 7420 سامسونگ که در گوشی های پرچمدار سامسونگ از جمله گلکسی اس 6، گلکسی اس 6 اج، گلکسی اس 6 اج پلاس و گلکسی نوت 5 به کار رفته است با امتیاز 86652 در جایگاه بعدی قرار گرفته است. تراشه ی اسنپدراگون 810 با امتیاز 81049 در جایگاه پنجم قرار دارد که بهترین عملکرد را نیز در بین تراشه های ساخته ی کوالکام داشته است. از بین تراشه های مدیاتک، MT6795 که دارای پردازنده ی 8 هسته ای می باشد بهترین عملکرد را داشت. اما این تراشه در مقایسه ی کلی با امتیاز 54499 جایگاهی بهتر از دوازدهم به دست نیاورد.

در این بنچمارک تراشه هایی مانند X20 مدیا تک، اسنپدراگون 820 و A9X اپل لحاظ نشدند که مشخصاً در صورت حضور می توانستند بالاتر از همه قرار گیرند. در بین این 3 تراشه تنها A9X اپل می باشد که در حال حاضر در بازار موجود است. اما هنوز دستگاهی به بازار نیامده که از دو تراشه ی دیگر در آن استفاده شده باشد.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر