;
coinex

سامسونگ یک خنک کننده مایع به سامسونگ گلکسی S7 اضافه می کند

سامسونگ یک خنک کننده مایع به سامسونگ گلکسی S7 اضافه می کند

همه از داغ شدن بیش از حد گوشی های موبایل خود اذیت می شوند، این مسئله باعث تخلیه باتری، آزار انگشتان دست ، و آسیب جدی به مدارات داخلی گوشی شما می شود. با توجه به شایعه جدید از چین سامسونگ در حال برنامه ریزی برای اضافه کردن قابلیت مایع خنک کننده برای گوشی های خود در آینده ای نزدیک می باشد.
گیمرهای کامپیوتری و اورکلاکرها در حال حاضر با مفهوم جریان لوله های مایع در اطراف قطعات به منظور پایین نگه داشتن درجه حرارت آشنا هستند، اما کاربرد همان فن آوری در داخل یک گوشی هوشمند نازک یک چالش جدی است. راه حل سامسونگ در نهایت می تواند فقط 0.6 میلی متر ضخامت داشته باشد، البته این گزارش تایید نشده است.
اگر این تولید کننده کره جنوبی بتواند برای این موضوع ترفندی ایجاد کند، قادر خواهد بود آن را در گوشی گلکسی S7 وانواع دیگر گوشی های سامسونگ بکار بندد. مسائل مربوط به داغ کردن برخی از بهترین گوشی های هوشمند سال ۲۰۱۵ را درگیر کرده است و کسی دیگر نمی خواهند با مسائل این چنینی مواجه شود.
پیش از این نیز از این ترفند استفاده شده است. هم در گوشی اکسپریا Z5 و هم در گوشی لومیا ۹۵۰ XL سیستم مایع خنک کننده بکار رفته است. بنابراین مهندسان سامسونگ می دانند که این کار شدنی است. در حال حاضر تنها کاری که آنها ملزم به انجام آن می باشند، پیدا کردن روشی است که به قیمت گوشی افزوده نشود.
تا کنون ما شایعات و گزارشات متنوعی حول نسل بعدی گوشی های سامسونگ، که امکان دارد اوایل ماه ژانویه عرضه شود، شنیده ایم، از جمله اینکه دوربین به شدت ارتقا می یابد، درگاه کارت حافظه میکرو اس دی به آن اضافه می شود و در صفحه نمایش آن شیشه ی محکم در طرح های مختلف استفاده شده است.
اگر تکنولوژی جدید مایع خنک کننده واقعا در گوشی های سال بعدی عملی شود، ممکن است نتوان به راحتی اغییر آن را بیان کرد، اما متوجه خواهید شد که گوشی شما کمتر داغ می شود.

.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر