;
coinex

ارزان ترین گوشی هوشمند ویندوز 10 عرضه شد

مایکروسافت بالاخره گوشی جدید لومیا 550 خود را راه اندازی کرد، این گوشی به عنوان ارزان ترین گوشی هوشمندی که ویندوز 10 را در حال اجرا دارد، عرضه می شود.
مایکروسافت بالاخره گوشی جدید لومیا 550 خود را راه اندازی کرد، این گوشی به عنوان ارزان ترین گوشی هوشمندی که ویندوز 10 را در حال اجرا دارد، عرضه می شود.
این شرکت در حال حاضر ممکن است ویندوز 10 را بر روی دو پرچمدار خود یعنی گوشی های هوشمند، لومیا 950 و لومیا 950 XL به اجرا دراورد، اما بخش عرضه ی گوشی های مقرون به صرفه را نباید فراموش کرد. در حالی که این پرچمداران با برچسب قیمت بالایی عرضه شدند، گوشی جدید لومیا 550 در بخش گوشی های مقرون به صرفه آمده و با قیمتی معادل 139 دلار در دسترس است.
لومیا 550 ابتدا با تعداد نسبتا کم برای بازار های منتخب عرضه شده است، با این حال، پس از این گسترش می یابد و برای بازارهای دیگر نیز عرضه خواهد شد.
امروز شرکت مایکروسافت در یکی از پست های وبلاگ شرکت اعلام کرد : “فروش گوشی جدید لومیا 550 مایکروسافت، برای کسانی که برایشان قیمت پایین گوشی و کیفیت خوب اهمیت دارد، امروز در اروپا شروع شده است. مناطق دیگر نیز در سراسر جهان طی هفته های آتی تحت پوشش قرار می گیرند.”
آخرین سیستم عامل ویندوز 10 برنامه ها و خدمات محبوب مایکروسافت را برای لومیا 550 به ارمغان خواهد آورد، از جمله مجموعه آفیس (ورد، اکسل و پاورپوینت)، دستیار دیجیتال کورتانا و همچنین وان درایو مایکروسافت، اسکایپ، اوت لوک کلندر و اوت لوک میل.
همانطور که از یک دستگاه مقرون به صرفه انتظار می رود، لومیا 550 با سخت افزار فوق العاده ای همراه نیست. این گوشی پکی از مشخصات متوسط در ازای برچسب قیمت پایین آن می باشد.
به طور خاص، لومیا 550 دارای یک صفحه نمایش 4.7 اینچی HD با نسبت ابعاد 16: 9، وضوح 1،280 در 720 پیکسل و چگالی تصویر 315پیکسل در اینچ، می باشد، همچنین با پردازنده چهار هسته ای اسنپ دراگون 210 کوالکام با قدرت پردازش 1.1 گیگا هرتز طراحی شده است. از نقطه نظر حافظه نیز با رم 1 گیگاباتی و حافظه ذخیره سازی 8 گیگابایتی قایل ارتقاء تا 200 گیگابایت از طریق کارت حافظه میکرو اس دی، همراه می باشد.
دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی با فلش LED ، دوربی جلو 2 مگاپیکسلی، و یک باتری قابل جابجایی 2،100 میلی آمپر ساعتی از دیگر مشخصات سخت افزاری آن است. به گفته مایکروسافت این گوشی از اتصال 4G LTE برای سرعت دانلود تا 150 مگابیت در ثانیه و سرعت آپلود تا 50 مگابیت در ثانیه پشتیبانی می کند.
ویژگی گلنس اسکرین یا دیدن صفحه نمایش در یک نگاه، یکی از ویژگی های نرم افزاری قابل توجه، می باشد که اجازه می دهد تا کاربران لومیا 550 نوتیفیکیشن ها، زمان، و یا ورودی های تقویم را در یک نگاه، بدون باز کردن قفل و یا فعال کردن تلفن بررسی کنند. بنا به گزارش ها مرورگر جدید مایکروسافت اج، نیز به عنوان یک ابزار قدرتمند برای خواندن و یا سایر فعالیت های مرور وب بر روی این گوشی قابل استفاده است.
گفتنی است که گوشی لومیا 550، 139 دلاری مایکروسافت در دو نسخه رنگی سفید براق و مشکی مات به بازار عرضه می شود.

.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر