;
coinex

نکسوس 5X در کمتر از 2 ماه، 50 دلار کاهش قیمت داشته است

نکسوس 5X در کمتر از 2 ماه از قیمت اولیه 330 دلار به قیمت 50 دلار رسیده است

گوشی نکسوس 5X گوگل تولید کمپانی ال جی و جانشین موفق ترین گوشی تاکنون سری نکسوس، یعنی نکسوس 5، می باشد. این گوشی در حال حاضر یعنی فقط یک ماه و نیم پس از انتشار رسمیش، 50 دلار، کاهش قیمت داشته است. در واقع لیست فروشگاه گوگل، که تا تاریخ 30 دسامبر 2015 را نشان می دهد، این گوشی را با این قیمت اعلام کرده است.
البته در حال حاضر مدل پایه نکسوس 5X با 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی به 330 دلار به فروش میرسد(قبلا 380 دلار بود)، در حالی که، مدل 32 گیگابایتی 5X به قیمت 380 دلار خرده فروشی می شود. این کاهش قیمت در فروشگاه گوگل، آمازون و B&H وجود دارد، و هر سه خرده فروش گوشی های آنلاک و با اپراتورهای رایگان ارائه می دهند.
از جمله مشخصات سخت افزاری نکسوس 5X شامل وجود یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ * ۱۹۲۰ با تراکم پیکسل ۴۲۳ پیکسل در اینچ، چیپست اسنپ دراگون ۸۰۸، پردازنده هگزا هسته ای با سرعت ۱.۸ گیگاهرتزو پردازنده گرافیکی آدرنو ۴۱۸، حافظه رم ۲ گیگابایتی در داخل می باشد. دوربین اصلی آن ۱۲.۳ مگاپیکسل همراه با گشادی لنز f / 2.0، و دوربین جلو ۵ مگاپیکسل است و با باتری ۲۷۰۰ میلی آمپر ساعتی و اندروید 6.0 مارشمالو همراه است. این دستگاه به یک اسکنر اثر انگشت بومی در پشت، مجهز می باشد. گفتنی است شارژ نکسوس 5X از طریق پورت USB برگشت پذیر نوع C انجام می شود. گفتنی است که استفاده از پورت USB نوع C در نکسوس 5X یکی از ویژگی های خوب آن می باشد.
با مشاهده ی مشخصاتی مثل جدید‌ترین نسخه ی اندروید، صفحه نمایشی با با تراکم پیکسل مناسب، سنسور اثرانگشت سریع، پردازنده نسبتا خوب و دوربین‌های با کیفیت مطلوب، به نظر می رسد نکسوس 5X با این کاهش قیمت 50 دلاری، فروش خوبی از آن خود کند.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر