;
coinex

با استفاده از اپلیکشن مخصوص به اپل واچِ GoPro ، دوربینِ اکشن خود را فعال نمایید

کمپانی گوپرو (GoPro)، شرکتی است که در زمینه ساخت و تولید دوربین های شخصی کیفیت بالا - که به اصطلاح آن ها را دوربین های اکشن (action camera) می نامند – شهرت دارد. حال به تازگی به گوش رسیده که این کمپانی امکانی را فراهم کرده است تا کاربرانِ اپل واچ نیز بتوانند با یک تپ بر روی ساعت هوشمند خود، دوربین های اکشن خود را (به طور مثال دوربینی که بر روی کلاهِ دوربین دارِ خود دارند) فعال نمایند.

کمپانی گوپرو (GoPro)، شرکتی است که در زمینه ساخت و تولید دوربین های شخصی کیفیت بالا – که به اصطلاح آن ها را دوربین های اکشن (action camera) می نامند – شهرت دارد. حال به تازگی به گوش رسیده که این کمپانی امکانی را فراهم کرده است تا کاربرانِ اپل واچ نیز بتوانند با یک تپ بر روی ساعت هوشمند خود، دوربین های اکشن خود را (به طور مثال دوربینی که بر روی کلاهِ دوربین دارِ خود دارند) فعال نمایند.

گوپرو به تازگی این ویژگی را به برنامه GoPro برای iOS اضافه کرده است. این ویژگی به شما امکان خواهد داد که به سرعت بتوانید دوربین خود را، درست از طریق گجت هوشمندی که بر روی مچ دست خود بسته اید، کنترل نمایید. این برنامه جدید به کاربران امکان خواهد داد تا پیش نمایشی از یک صحنه داشته باشند، بین مدهای عکس برداری جابه جا شوند، فیلم برداری را قطع و مجدداً شروع کنند و تگ های مشخصی به بهترین قسمت های ویدیوی خود اضافه نمایند.

علاوه بر اینکه آخرین نسخه برنامه گوپرو با اپل واچ سازگار می باشد، ویژگی های جدید دیگری نیز به آن اضافه شده است. این برنامه، توسط جدا کردن تصاویری با کیفیت از یک ویدیو و همچنین فیلتر هایی که برای عکس، ویدیو و یا لحظات دلنشین شما در آن وجود دارد، عکس گرفتن و به اشتراک گذاشتن آن ها را آسان تر می کند. همچنین کاربران این اپلیکیشن می توانند با استفاده از ویژگی Trim and Share این برنامه، کلیپ های ویدوییِ 5، 15 و یا 30 ثانیه ای ایجاد نمایند.

— اخبار دیگری نیز در شب گذشته از این شرکت کالیفرنیایی به گوشی رسید که مربوط به پهباد جدید گوپرو می باشد. این پهباد که کارما نامگذاری شده، در سال 2016 به بازار عرضه خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: venturebeat


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر