;
coinex

سامسونگ از نسخه باز طراحی شده گلکسی A8 رونمایی کرد

یک نسخه بروز شده از سامسونگ گلکسی Samsung Galaxy A8) A8) در ژاپن معرفی شد. این نسخه 2016 گلکسی A8 نمی باشد بلکه صراحتا یک نسخه باز طراحی شده از این گوشی است که فقط برای این کشور ساخته شده است اما در جایی گفته نشده که تغییراتی مثل جایگزینی تراشه اکسینوس 5433 با اسنپ دراگون 615 انجام گرفته است.

یک نسخه بروز شده از سامسونگ گلکسی Samsung Galaxy A8) A8) در ژاپن معرفی شد. این نسخه 2016 گلکسی A8 نمی باشد بلکه صراحتا یک نسخه باز طراحی شده از این گوشی است که فقط برای این کشور ساخته شده است اما در جایی گفته نشده که تغییراتی مثل جایگزینی تراشه اکسینوس 5433 با اسنپ دراگون 615 انجام گرفته است.

گلکسی A8 بروزرسانی شده، 2 گیگابایت بایت رم و 32 گیگا بایت حافظه داخلی دارد. کسانی که خواهان حافظه اضافی هستند می توانند از طریق درگاه میکرو اس دی تا 128 گیگا بایت آن را ارتقا دهند. یک دوربین 16 مگا پیکسلی زینت بخش پشت این گوشی شده و در جلو نیز یک دوربین 5 مگا پیکسلی برای گرفتن سلفی قرار گرفته است و یک باتری 3050 میلی آمپر ساعتی آنرا زنده نگه می دارد. اندروید 5.0.1 بر روی آن، پیش نصب شده است. این گوشی با ضخامت نازک 6 میلیمتری خود به همراه یک اسکنر اثر انگشت، خودنمایی خواهد کرد.

این نسخه از گلکسی A8 در رنگ های سفید، مشکی و طلایی ارائه می شود و درحالی که قیمت گذاری دقیقی برای آن انجام نشده از اواسط ماه جاری میلادی در ژاپن عرضه خواهد شد.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر