;
coinex

تیم کوک در مورد برآمدگی موجود در قاب “اسمارت باتری”، توضیح داد

تیم کوک در مورد برآمدگی موجود در قاب "اسمارت باتری"، توضیح داد

چند روز پیش، اپل باتری تولیدی خود را برای آیفون 6 و آیفون 6S به نام قاب اسمارت باتری معرفی کرده است. این لوازم جانبی جدید، از دو جهت با نظرات منفی مواجه شده، اول اینکه، طراحی آن جالب نیست، در واقع به جای داشتن یک شکل ساده تر برآمدگی در پشت آن دیده می شود و دوم اینکه، اپل با این کار که یک قاب باتری هوشمند ساخته است، گویی پذیرفته و اعتراف می کند که گوشی های هوشمند پرچمدارش صفحه نمایش خوبی ندارند، قابلیتی که بسیاری از رقبای این عرصه از آن برخوردارند.
مدیر اپل به تازگی در یک رویداد در اپل استور شهر نیویورک حضور داشته و به چند سوال در مورد این قاب باتری هوشمند جدید، پاسخ داده است. در مورد برآمدگی ناخوشایند(البته او اشاره کرد که آن را دوست ندارد) توضیح داد که از تیم طراحی در خواست شده تا باتری ایجاد کنند که قرار گیری گوشی در آن و یا جدا کردنش آسان باشد. داشتن قاب باتری هوشمند با یک قطعه یکپارچه از لاستیک فلور نرم و انتقال باتری به سمت مرکز، این امکان را فراهم می کند تا کاربر آن را آزادانه در اطراف لبه های خم نماید و قرار گیری گوشی در آن و یا جدا نمودنش از گوشی به سادگی انجام شود.

قاب باتری هوشمند

طی سال ها، تجربه ای که از باتری های این چنینی داریم، گاهی اوقات کاملا مشکل است که گوشی را وارد آن ها کرد حتی اغلب خارج کردن گوشی از ان ها نیز دشوار می باشد. این موضوع ناشی از این واقعیت است که قاب باتری های معمولی معمولا از یک قطعه پلاستیکی سخت ساخته شده اند که کاملا با دستگاه جفت می شود، تا بتواند از همه ی جهات از گوشی محافظت نماید.
پس از آن آقای کوک در مورد عمر باتری آیفون 6S صحبت نمود. او استدلال کرد که کاربران گوشی های هوشمند که روزانه گوشی خود را شارژ می کنند، احتمالا به این قاب باتری هوشمند نیازی نخواهند داشت. این محصول برای افرادی مناسب است که به سفر و گردش می روند یا در موقعیت های دیگری قرار می گیرند که از پریز برق دور می باشند.
همه این ها خوب است، اما ما هنوز فکر می کنیم که کوهنوردان ترجیح می دهند زمانی که در سفر می باشند، یک قاب سخت، به جای یک قاب نرم اطراف گوشی گران آیفون 6 یا 6S خود داشته باشند.

از طرفی در واقع با 99 دلار می توان، یک باتری بزرگتر از 1،877 میلی آمپر ساعتی در اختیار داشت که تا ۲۵ ساعت تماس تلفنی، تا ۱۸ ساعت استفاده از اینترنت 4G LTE و تا ۲۰ ساعت قابلیت پخش ارائه دهد.
نظر شما چیست؟ آیا ظاهر نازیبای این قاب اسمارت باتری را می توان در مقابل قابلیت های آن نادیده گرفت؟

 قاب اسمارت باتری

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع:  phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر