;
coinex

گوگل عرضه ی آلبوم مشترک برای عکس ها را آغاز کرده است

آلبوم مشترک. گوگل عرضه ی آلبوم مشترک برای عکس ها را آغاز کرده است

چند ماه پیش گوگل در کنار دستگاه های جدید نکسوس و برنامه ی منتشر شده ی گوگل پلی موزیک (Google Play Music)، از آلبوم مشترک (Shared Albums) در گوکل فوتوز خبر داد و هم اکنون این خبر رسمی شده است و عرضه ی این قابلیت آلبوم مشترک را آغاز کرده است.

بعضی اوقات رویدادهایی برگزار می شود و شاید تنها یک نفر مسئول عکس و یا فیلم گرفتن از این رویدادها باشد و یا افراد دیگر ترجیح دهند که این عکس ها و فیلم ها را بعدا دریافت کنند و آنها را به صورت آلبوم در اختیار داشته باشند. بنابراین گوگل فوتوز وارد عمل شده و به شما این امکان را می دهد که آلبوم مشترک داشته باشید و اجازه می دهد افراد دیگر این عکس ها و ویدئوها را به آلبوم هایشیان اضافه کنند. هنگامی که این تصاویر و ویدئهای جدید به این آلبوم اضافه می شود، اگر شما یکی از کسانی باشید که در این آلبوم مشترک حضور دارید، یک نوتیفیکیشن هم دریافت خواهید کرد.

این برنامه تقریبا محدود است و از جمله عیوب آن می توان به مواردی که در ادامه می آید اشاره کرد. مثلا شما نمی توانید برای عکس هایی که در آلبوم مشترک وجود دارد، عنوان بگذارید، نظر دهید و یا لایک کنید؛ فقط می توانید آنها را دانلود کنید و ببینید. علاوه بر این، همه ی عکس ها به طور خودکار و به ترتیب زمانی مرتب می شوند، بنابراین ممکن است دیدن تصاویر جدیدی که اضافه می شود شما را تا حدودی گیج کند. در نهایت یک قابلیت بسیار جالبی که به شما این امکان را می دهد که لبخند را بر روی لبان کسانی که نمی خندند، بنشانید و تحت عنوان Auto Awesome  شناخته می شود، تنها بر رور آی او اس در دسترس است و کاربران اندرویدی از داشتن آن بی بهره اند.

ما در این باره مطمئن هستیم که گوکل این عیوب را برطرف می کند اما نمی توانیم حدس بزنیم که چه زمانی این اتفاق می افتد و بنابراین باید منتظر بمانیم و شاهد ارتقای این برنامه باشیم.

گوگل می گوید عرضه ی این بروزرسانی برای اندروید، آی او اس و وب امروز شروع می شود، اما اگر طبق روند طبیعی پیش برود، احتمالا چند روزی طول می کشد.

.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر