;
coinex

فبلت ویندوزی HP Falcon در نتایج بنچمارک GFXBench نشان داده شد

فبلت HP Falcon. بنا کشف جدیدی که از طریق پایگاه داده ی GFXBench صورت گرفته است، HP در حال کار بر روی یک فبلت ویندوز ۱۰ موبایلی که از اسنپدراگون ۸۲۰ بهره می برد، می باشد.

بنا کشف جدیدی که از طریق پایگاه داده ی GFXBench صورت گرفته است، HP در حال کار بر روی یک فبلت ویندوز ۱۰ موبایلی که از اسنپدراگون ۸۲۰ بهره می برد، می باشد. با توجه به اینکه اولین بار است که می شنویم که HP برای راه اندازی یک دستگاه ویندوز موبایل/فون برنامه ریزی می کند، ممکن است که این خبر هم با کمی اغراق همراه باشد.

این دستگاه به عنوان HP Falcon شناخته شده است، و مشخصات درج شده در نتایج  GFXBench به یک فبلت پریمیومی که ویندوز ۱۰ موبایل را اجرا می کند، اشاره می کند.

بنا به نتایجی که از GFXBench به بیرون درز کرده است، این HP Falcon مشخصاتی از جمله یک صفحه نمایش ۵.۸ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی، تراشه ی اسنپدراگون ۸۲۰ کوآلکام، رم ۲ گیگابایتی و حافظه ی آنبورد ۶۴ گیگابایتی به نمایش می گذارد.

در رابطه با بخش مربوط به تصویربرداری این فبلت می توان گفت که یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی زینت بخش پشت این گوشی می باشد و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در قسمت جلوی این فبلت کار شده است.

اگرچه اخیرا HP طیفی از تبلت های مبتنی بر اندروید به فروش رسانده است اما این شرکت تا به حال نتوانسته که دستگاه ویندوز موبایلی/فون راه اندازی کند. بعد از راه اندازی تعدادی فبلت در سال ۲۰۱۴ –سری های Slate Voicepad که زیاد هم موفق نبوده است- به نظر می رسد که این شرکت نسبت به بازار گوشی هوشمند علاقه ی خود را از دست داده بود.

ماه گذشته، اچ پی به دو شرکت مجزا تجزیه شد. یکی HP Enterprise می باشد که نهادی است که سرویس های نرم افزاری و بیزینسی فراهم می کند و دیگری HP Inc است که مسئول کامپیوتر های شخصی و کسب و کارهای پرینتر می باشد. در این زمینه، این اخبار مبتنی بر برنامه ریزی اچ پی برای بازار گوشی هوشمند خیلی معتبر به نظر نمی رسد. از سوی دیگر، این قابلیت جدید کانتینیوم (Continuum)، که مایکروسافت در ویندوز ۱۰ موبایل از آن بهره برده است، می تواند راه جدیدی را برای اچ پی به منظور ورود به بازار گوشی های هوشمند باز کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر