;
coinex

رندر هایی از قاب گلکسی اس۷ به بیرون درز کرد

رندر هایی از قاب گلکسی اس۷ به بیرون درز کرد

در چند ماه گذشته گوشی گلکسی اس۷ سامسونگ موضوع داغ شایعات بسیاری از منابع بوده است و با وجود شایعات زیادی که درباره ی این گوشی به بیرون درز کرده است تا به الان هیچ رندر/عکسی از این گوشی هوشمند به بیرون درز نکرده است.

خبر خوبی که امروز دیدیم مبنی بر این موضوع می باشد که تعدادی از تصاویر مربوط به قاب و شاسی این گوشی از طریق منابعی در چین لو رفته است.

به تصاویر زیر نگاهی بیندازید و برای جزئیات بیشتر با تکرا همراه باشید.

این تصاویر نشان می دهد که این قاب متعلق به یک گوشی پرچمداری است که هنوز منتشر نشده است

مشخصات قاب این گوشی و جک هدفون آن، در درجه ی اول گوشی گلکسی اس۶ را به ما یاداوری می کند.

آیا این تصاویر مربوط به سامسونگ گلکسی اس۷ می باشد؟

این تصاویری که در بالا مشاهده کردید چندی پیش در سایت میکرو وبلاگ نویسی چینی که تحت عنوان Weibo شناخته شده است، به اشتراک گذاشته شد. این تصاویر نشان می دهد که این قاب متعلق به یک گوشی پرچمداری است که هنوز منتشر نشده است و این منبع خوانندگان را به این تشویق می کند که حدس بزنند که این عکس به کدام گوشی تعلق دارد.

اما هم اکنون می خواهیم ببینیم که تحلیل سایت منبع از این تصاویر چه بوده است؟

به گفته ی نویسنده ی این منبع، مشخصات زیادی از طراحی این گوشی وجود ندارد که بتوان از آنها کمک گرفت، اما مشخصات قاب این گوشی و جک هدفون آن، در درجه ی اول گوشی گلکسی اس۶ را به ما یاداوری می کند.

جزئیات دیگری که باید به آنها توجه داشته باشید این است که بنا به گزارش های اخیری که از کره آمده است، طراحی این گوشی گلکسی اس۷ در مقایسه با گوشی گلکسی اس۶ تغییر چندانی نخواهد کرد و دلیل آن هم این است که سامسونگ می خواهد در حالی که بر روی بهبود ویژگی های اصلی از قبیل دوربین، صفحه نمایش و عملکرد این دستگاه متمرکز است، قیمت آن را هم پایین نگه دارد.

با توجه به صحبت هایی که شد، به نظر می رسد که این قاب با گوشی گلکسی اس۷ مطابقت می نماید. طراحی “glass sandwich” این گوشی شبیه به گلکسی اس۶ می باشد و لبه های خمیده ی آن به اندازه ی کافی این گوشی را از گوشی های سابق این شرکت متمایز می کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gforgamesblog


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر