;
coinex

آیا هوآوی گوشی نکسوس سال 2016 تولید خواهد کرد؟

آیا هوآوی گوشی نکسوس سال 2016 تولید خواهد کرد؟

چند ماه پیش گوگل و هوآوی گوشی نکسوس 6P را معرفی کردند. نکسوس 6P یکی از دو گوشی نکسوسی بود که امسال عرضه شد و همچنین اولین همکاری هوآوی با گوگل در ساخت یک گوشی نکسوس محسوب می شد. این همکاری چند بار در گذشته با تولید کنندگانی امثال سامسونگ و ال جی  اتفاق افتاده است، امسال قرعه به نام هوآوی و ال جی افتاد که ساخت گوشی های نکسوس گوگل را بر عهده بگیرند. حال سوالی که مطرح می شود این است که آیا همین یک بار بوده که هوآوی گوشی نکسوس را تولید کرده و یا برای سال های آینده نیز آن را خواهد ساخت؟
با توجه به یک چینی تحلیلگر صنعت الکترونیک به نام پان جیوتنگ، او ادعا می کند که هوآوی می تواند مسئول ساخت گوشی نکسوس سال 2016 شود و احتمالا گوگل هنوز هم قصد دارد گوشی های نکسوس را در سال آینده ی میلادی را عرضه کند که با این اوصاف اگر پیش بینی پان درست باشد، هوآوی می تواند ساخت آنها بر عهده بگیرد و یا حداقل مسئول تولید یکی از آنها شود.
پان همچنین اشاره می کند که این یک فرصت بسیار خوب است که چیپ ست اسنپ دراگون 820، آخرین تراشه ی قدرتمند کوالکام، راه خود را به این گوشی پیدا کند. اگر توجه داشته باشید که هوآوی در ساختار نکسوس 6P از پردازنده اسنپ دراگون 810، استفاده کرده است پس صرف نظر از این که نکسوس 2016 تولید چه کمپانی باشد، به احتمال زیاد در آن از پردازنده اسنپ دراگون 820 یا معادل آن استفاده خواهد شد.
همه این گزارش را با کمی چاشنی خبری در نظر بگیرید، ممکن است هنوز برای تصمیم گیری اینکه نکسوس سال آینده را چه کسی می سازد خیلی زود باشد. عقیده شما چیست؟ آیا هوآوی برای تولید آن مناسب است؟

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر