;
coinex

رندر جدیدی از لومیا ۸۵۰ به بیرون درز کرد

امروزدر یک توییتی که توسط ایوان بلاس (که بیشتر با @evleaks شناخته شده است) ارسال شد، یک رندر جدید از این دستگاه منتشر گردید.

اوایل این ماه رندرهایی را به شما نشان دادیم که روکش فلزی لومیا ۸۵۰ مایکروسافت را به تصویر کشیده بودند. این عکس ها مربوط به تصاویر دریافتی توسط OnLeaks بوده که سابقه ی زیادی در فاش کردن این دست از اطلاعات دارد. این رندرها دوربین عقب این دستگاه را نشان می دادند که شبیه به همان دوربین موجود در نکسوس ۵ایکس (Nexus 5X) است.

امروز در یک توییتی که توسط ایوان بلاس (که بیشتر با @evleaks شناخته شده است) ارسال شد، یک رندر جدید از این دستگاه منتشر گردید. این بار ما می توانیم طراحی ای که برای جلوی این دستگاه در نظر گرفته شده را شاهد باشیم.

انتظار می رود که لومیا ۸۵۰ که با نام مستعار “Honjo” شناخته شده است، به یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی مجهز باشد که با تراکم پیکسل ۳۸۶ پیکسل در اینچ کار می کند. از مشخصات داخلی این گوشی می توان به پردازنده ی اسنپدراگون ۶۱۷ که شامل پردازنده ی مرکزی ۸ هسته ای و پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۴۰۵ می باشد، اشاره کرد. بنا به گزارشاتی که به گوش می رسد ضخامت این دستگاه ۶.۹۲ میلی متر می باشد و تماما از فلز ساخته شده است.

لوگوی مایکروسافت هم با رنگ طلایی در قسمت پشت این دستگاه طراحی شده است و این گوشی به یک فلش در جلو و یا اسکنر مادون قرمز هم مجهز است.

حتی با وجود اینکه رندرهای این گوشی لومیا ۸۵۰ مایکروسافت به بیرون درز کرده است، باز هم این احتمال وجود دارد که این گوشی از سوی مایکروسافت لغو شود. اینکه آیا مایکروسافت برای انتشار و یا لغو این دستگاه تصمیم گیری کرده است یا خیر را به زودی از ردموند به صورت رسمی دریافت می کنیم و به شما این خبر را منتقل خواهیم کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر