;
coinex

آیا به زودی شاهد سری کامل گلکسی اس۷ سامسونگ خواهیم بود؟

انتظار می رود که در سه ماه ی اول سال بعدی (احتمالا در نمایشگاه MWC که در ماه فوریه برگزرا می شود) اعلام شوند، خبر داده بودند.

اوایل هفته ی پیش شاهد خبرهایی بودیم که از طراحی احتمالی گوشی های گلکسی اس۷ و گلکسی اس۷ پلاس که در آینده عرضه می شوند و انتظار می رود که در سه ماه ی اول سال بعدی (احتمالا در نمایشگاه MWC که در ماه فوریه برگزرا می شود) اعلام شوند، خبر داده بودند.

ظاهرا بنا به شواهدی که موجود است، گلکسی اس۷ یک صفحه نمایش ۵.۱ اینچی به نمایش می گذارد این در حالی است که اس۷ پلاس احتمالا دارای صفحه نمایشی حدود ۶ اینچ می باشد و به نظر می رسد که هیچ یک از آنها دارای صفحه نمایش منحنی نباشند. اما این بدان معنی نیست که سامسونگ با طراحی دو طرف منحنی شکل صفحه نمایش خود را که در گلکسی اس۶ اج و اج پلاس به کار برده، خداحافظی می کند.

یک توییت از @evleaks (منبع قابل اعتمادی برای این دست از اطلاعات شناخته شده است) نشان می دهد که سامسونگ در حال کار بر روی ۴ مدل مختلف از گلکسی اس۷ می باشد. این شرکت علاوه بر گلکسی اس۷ و گلکسی اس۷ پلاس، احتمالا گلکسی اس۷ اج (Galaxy S7 Edge) و اس۷ اج پلاس (Galaxy S7 Edge Plus) را هم منتشر می کند. هنوز هیچ صحبتی راجع به ویژگی های این دو مدل اخیر نشده است، اما با اطمینان خاطر می توانیم بگوییم که این دو مدل اخیر صفحه نمایش دوطرف منحنی شکل را به نمایش می گذارند.

باید این را به خاطر بسپاریم که @evleaks به هیچ عنوان اینگونه نمی گوید که همه ی این مدل های گلکسی اس۷ بدون شک منتشر می شوند و باید منتظر این هم باشیم که  این کمپانی شاید یک مسیر دیگری را هم در پیش بگیرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر