;
coinex

گوشی رده بالای لتیوی لیمکس پرو توسط GFXBench مورد ارزیابی قرار گرفت

لتیوی لیمکس پرو. گوشی رده بالای لتیوی لیمکس پرو توسط GFXBench تایید شد

اوایل این ماه، هنگامی که گوشی لتیوی مکس پرو (LeTV Max Pro) از طریق تست بنچمارک انتوتو اجرا شد، خبرهایی راجع به مشخصات آن آشکار شد. امروز هم لتیوی لیمکس پرو (LeTV Lemax Pro) یا همان (X910) بر روی GFXBench پدیدار شد. با وجود تفاوت کوچکی که در نام آن وجود دارد ولی به نظر می رسد تفاوت زیادی با مدل مذکور نداشته باشد و شاید تنها تفاوت آن اندازه ی صفحه نمایش ۱۸.۴ اینچی است که به اشتباه نوشته شده است.

جدا از اندازه ی صفحه نمایش آن به نظر می رسد که بقیه ی مشخصات آن به طور کامل با گوشی ای که در تست انتوتو صورت گرفته است، مطابقت می نماید. این مشخصات شامل رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی کواد اچ دی که بر روی یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی به کار برده شده و همچنین گنجاندن یک پردازنده ی مرکزی ۴ هسته ای با سرعت کلاک ۲.۱ گیگاهرتزی در چیپ ست اسنپدراگون ۸۲۰ می باشد.

همچنین این چیپ ست شامل یک پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ می باشد. هر دو تست بنچمارک نشان می دهند که این لتیوی لیمکس پرو دارای یک رم ۴ گیگابایتی به همراه یک حافظه ی داخلی ۶۴ گیگابایتی خواهد بود. اندروید ۶ هم از پیش بر روی این دستگاه نصب می شود.

بنا به گزارش انتوتو و GFXBench این دستگاه یک دوربین عقب ۲۱ مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی اولتراپیکسل ۴ مگاپیکسلی به نمایش می گذارد. در حالی که همه ی این مشخصات به نظر فریبنده می رسد، ما منتظریم که تایید بیشتری از سازمان نظارتی تنا (TENNA) دریافت کنیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر