;
coinex

قاب آیفون از چرم اضافی تسلا برای فروش در دسترس است

قاب آیفون از چرم اضافی تسلا برای فروش در دسترس است

خرید قاب محافظ برای گوشی های آیفون گران قیمت ضروری است، معمولا ما به دنبال قاب هایی هستیم که از ساختار خوبی بر خوردار باشند. تسلا آیفون leatherTesla یک شرکت است که شما ممکن آن را مرتبط با اتومبیل بدانید. با این حال به نظر می رسد که اخیرا این شرکت افق دید خود را با ایجاد محصولات چرمی از قبیل قاب های طراحی شده برای آی فون اپل، گسترش داده است. چیز جالب در مورد این لوازم جانبی این است که آنها از چرم مورد استفاده در لوازم داخلی خودرو این شرکت ساخته شده اند.
بله، این بدان معنی است که چرم مشابهی که در ساخت تسلا و صندلی آن استفاده می شود تبدیل به لوازم جانبی آیفون شده است. ما فکر می کنیم که در واقع این اتفاق، کار بسیار هوشمندانه ای است که تسلا تصمیم گرفته است تا به جای دور انداختن چرم باقی مانده،  آن را با ایجاد محصولات اضافی، به خوبی مورد استفاده قرار دهد.
با توجه به اینکه تسلا روی انرژی تجدید پذیر با اتومبیل های برقی خود متمرکز شده است، در این راستا استفاده از مواد پس مانده نیز که به کاهش زباله های آن کمک می کند، فکر بسیار خوبی به نظر می رسد، اگر چه این کار قبلا توسط دیگر خودروسازان انجام شده است و کار مبتکرانه ای به نظر نمی رسد ولی قابل تقدیر است. از طرفی این اولین قاب آیفون تسلا نیست، بلکه یکی از جدیدترین آنهاست.
ظاهر این قاب یک قاب چرم اصلی اپل می باشد که آرم بزرگ تسلا در پشت آن مهر شده است. گزینه ی دیگری که در آن وجود دارد این است که کاربران می توانند کارت های اعتباری و شناسایی خود را در آن نگه داری کنند و همچنین قابلیت مسدود کردن RFID نیز در آن وجود دارد. اگر دوست دارید یک قاب این چنینی برای آیفون خود داشته باشید، به وب سایت تسلا برای اطلاعات بیشتر سر بزنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر